תערוכות | מוזיאונים

ירין שחף, מארח תערוכת איפור וצילום “שפריץ” של הצלמת והמאפרת הילה אלקיים

0
0

תערוכת יחיד על אישיות, צבע ומה שביניהם בתערוכת הצילומים של הילה אלקיים, צלמת והמאפרת (המוכרת מעבודות האיפור שלה לדמיות התוכנית “ארץ נהדרת”), תיפתח במוצ”ש ה-26 בינואר בחלל “ירין שחף” – ביה”ס למקצועות היופי בת”א ◄ אלקיים; “זו תערוכה אישית על יחסי גומלין בין צבע, גוף והתמסרות”.
ירין שחף, מארח תערוכת איפור וצילום
ירין שחף, מארח תערוכת איפור וצילום “שפריץ” של הצלמת והמאפרת הילה אלקיים

במוצ”ש ה-26.1. תפתח בחלל “ירין שחף”- ביה”ס למקצועות היופי (ברחוב מנדלי 7 פינת בן- יהודה ת”א), מדובר בתערוכת יחיד ראשונה של צלמת והמאפרת הילה אלקיים, תחת הכותרת; “שפריץ”.

בתערוכה, של אלקיים המוכרת מעבודות האיפור שלה לדמיות התוכנית “ארץ נהדרת”, יוצגו צילומים המנציחים מודליסטים ברגע בו הם זוכים ל”חיים חדשים” בעזרת הצבע.
פעולת ההשפרצה, יוצרת רגעים אומנותיים נדירים וחד פעמיים.

“אפשר לומר שזו תערוכה אישית מאוד. מתקיימת בה דואליות של התמסרות בין צבע לבין גוף. מיד אחרי אקט ההשפרצה, קיים מתח באוויר – אין לדעת את כמות ההתמסרות של הצבע או של האובייקט המצולם”. אומרת הילה אלקיים, לקראת פתיחת התערוכה.

התערוכה, תתקיים מוצ”ש ה-26 בינואר בחלל “ירין שחף” – ביה”ס למקצועות היופי בעיר תל אביב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן