הבחירות לכנסת ה-19

מרצ, השיקה את השלב האחרון בקמפיין הבחירות: “עוד מאמץ קטן לשמאל גדול”

0
0

ראשת מרצ, ח”כ זהבה גלאון; “הבחירות הן משאל עם על החלפת נתניהו, ותנועת מרצ, היא התשובה היחידה לימין היא מרצ גדלה, השמאל מתחזק. אנחנו צועדים לקראת המנדט ה-8” ◄ ח”כ ניצן הורוביץ; “יש לנו הזדמנות להפוך את מרצ לכוח מרכזי בכנסת ה-19”.
מרצ, השיקה את השלב האחרון בקמפיין הבחירות:
מרצ, השיקה את השלב האחרון בקמפיין הבחירות: “עוד מאמץ קטן לשמאל גדול”

9 ימים לפני ’הבחירות לכנסת ה-19’, השיקה מפלגת ’מרצ’ היום (ראשון), במסיבת עיתונאים את השלב האחרון בקמפיין הבחירות שלה, תחת הסיסמה; “עוד מאמץ קטן לשמאל גדול”.

ראשת מרצ, ח”כ זהבה גלאון, אמרה, כי; ״בניגוד למפלגות האחרות, מרצ, ניהלה מערכת בחירות בלי ספינים וזיגזגים, בלי תחבולות ופליק-פלקים. אנחנו לא ברחנו מהאידאולוגיה שלנו, גם כשהיא לא הייתה פופולארית.

הציבור יודע שכל קול למרצ הוא קול בטוח נגד ביבי. קול בטוח בעד דמוקרטיה, שלטון החוק, זכויות אדם, צדק חלוקתי והסדר מדיני. קול בטוח שיאבק בגזענות ובימין הקיצוני. השמאל מתחזק ואנחנו ב’מרצ’, צועדים לקראת המנדט ה-8.

ח”כ גלאון, הוסיפה באופטימיות, כי; “מרצ”, גדלה, כי ’המרכז’ הוא המקום הנמוך ביותר בפוליטיקה הישראלית. המרכז הוא חלול, חסר עמוד שדרה ואידיאולוגיה. המרכז, לא מציע לשנות את השיטה, הוא מנציח אותה. הבחירות הן משאל עם על החלפת נתניהו, ותנועת מרצ, היא התשובה היחידה לימין. רק שמאל גדול, יכול לאזן את הקיצונים מימין, ולהוות משקל נגד. זה בהישג ידינו. עוד מאמץ קטן ויהיה פה שמאל גדול”. סיכמה ראשת מרצ.

זהבה גלאון, תקיים הערב בבית עמותת סישקה, רח’ אילת 7 בעיר ת”א–יפו, (ראשון, 13.1.2012, בשעה 20:00), מפגש מיוחד עם ישראלים יוצאי ברית המועצות לקראת הבחירות לכנסת.

קמפיין מרצ ברוסית מבליט את היותה של המפלגה מפלגת השמאל היחידה בישראל ואת פעילותה העניפה של מרצ בנושאים האזרחיים, כמו; תחבורה ציבורית בשבת, מעמד בית המשפט העליון וההפרדה בין דת למדינה.

ח”כ ניצן הורוביץ, נואם בהשקת השלב האחרון בקמפיין הבחירות של מרצ

ח”כ אילן גילאון, אמר, במסיבת עיתונאים את השלב האחרון בקמפיין הבחירות של תנועתו, כי; “מרצ היא החומה הבצורה מול הימין המשיחי שמאיים למוטט את המפעל הציוני. אנחנו רואים נהירה של צעירים למרצ ותמיכה גדולה מצד סטודנטים ושמיניסטים. מרצ, זוכה להיות המפלגה הגדולה ביותר, או השניה בגודלה בבחירות הדמה בתיכונים ובאוניברסיטאות. הצעירים רוצים שינוי, רוצים בית אידיאולוגי ופוליטי – ומרצ היא האלטרנטיבה והתשובה לסחף הקיצוני”.

ח”כ ניצן הורוביץ; “יש לנו הזדמנות להפוך את מרצ לכוח מרכזי בכנסת ה- 19. אנחנו קוראים לאנשים צאו להצביע. הצביעו מרצ, ויהיה פה שמאל גדול. בכנסת הקרובה נעמוד מול ימין הזוי והסהרורי, שרוצה לקחת את המדינה למקום חשוף, קיצוני, גזעני. מול הכוחות האלו, צריך מרצ חזקה. עוד מאמץ קטן ואנחנו שם”.

תמר זנדברג (מספר 6 ברשימת מרצ), אמרה, כי “באנו לתת עבודה נגד הימין, נגד השחיתות, נגד הטייקונים. באנו לתת עבודה בכנסת, ברחוב, בציבור, בבית המשפט. איפה שצריך- אנחנו שם. בשביל זה אנחנו צריכות וצריכים לגדול – וזה בהישג יד. עוד מאמץ קטן, ואנחנו שם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן