טכנולוגיות תקשורת

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו: האינטרנט המהיר על תשתית הסיבים האופטיים: מהפכה

0
0

בהתייחסו אתמול (א’) למצגת של השר משה כחלון, וראשי משרדו, אמר ראש הממשלה מר נתניהו: “מה שהציגו השר כחלון, וראשי משרד, בפני הממשלה, הוא מהפכה של ממש בתחום התקשורת. התחרות היא בסופו של דבר לטובת הצרכן. המהפכה הזאת כבר מוצאת את ביטוייה בהוזלה של אלפי ש”ח בהוצאות התקשורת של כל בית בישראל”.
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו: האינטרנט המהיר על תשתית הסיבים האופטיים: מהפכה
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו: האינטרנט המהיר על תשתית הסיבים האופטיים: מהפכה

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, אמר אתמול (א’) בתום מצגת משרד התקשורת על הרפורמות בשוק התקשורת והמהלכים הקרובים בתחום האינטרנט המהיר על תשתית הסיבים האופטיים, כי; “באמצעות מהפכת ה’סיבים האופטיים’ אנו מזניקים את הכלכלה הישראלית, את החברה הישראלית, את החינוך, התרבות, התעשייה והמשק כולו לקדמת הטכנולוגיה בעולם”.

לדברי ראש הממשלה מר בנימין נתניהו; “זהו דבר פורץ דרך. מדובר ב’מהפכה דיגיטאלית’ שתצמצם עוד יותר את הפערים, תגדיל את השוויון ותבטל את משמעות הריחוק הגיאוגרפי. בזכותה של אותה מהפכה, יוכלו חולים רבים לחסוך את הצורך בהגעה לבתי החולים לביצוע בדיקות, תלמידים מכל רחבי הארץ, יזכו לחינוך מרחוק, ועוד”.

בהתייחסו למצגת של השר משה כחלון, וראשי משרדו, הוסיף ואמר ראש הממשלה מר נתניהו; “מה שהציגו השר כחלון, וראשי משרד היום (א’) בפני הממשלה, הוא מהפכה של ממש בתחום התקשורת. זוהי מהפכה המבוססת על רפורמות מרחיקות לכת ועל שבירת קרטלים ומונופולים לטובת התחרות.

התחרות היא בסופו של דבר לטובת הצרכן. המהפכה הזאת כבר מוצאת את ביטוייה בהוזלה של אלפי ש”ח בהוצאות התקשורת של כל בית בישראל”. סיכם ראש הממשלה מר נתניהו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן