כאן עכו

מבקר עיריית עכו, יוסי דיעי, נפטר לאחר מחלה קשה

0
0

ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי; “זוהי אבידה קשה לעיר עכו בכלל ולעירייה בפרט. דיעי, היה מטובי בניה של העיר עכו, ובטוחני שיושרו, מקצועיותו וצניעותו, ימשיכו ללוות את העירייה, ויהיו נר לרגלינו. קשה מאוד לדבר עליו בלשון עבר. יהי זכרו ברוך”.
מבקר עיריית עכו, יוסי דיעי, נפטר לאחר מחלה קשה
מבקר עיריית עכו, יוסי דיעי, נפטר לאחר מחלה קשה

מבקר עיריית עכו, יוסי דיעי נפטר השבוע לאחר שנאבק במשך כשש שנים במחלה קשה. דיעי (בן 55, במותו) הובא שלשום (ראשון) אל מנוחות בבית העלמין “נחלת אשר” שליד הכפר מכר, ומאות ליוו אותו בדרכו האחרונה. הוא הותיר אחריו זוג הורים, שלושה ילדים ואחים ואחיות.

דיעי, בוגר הטכניון ומהנדס תעשיה וניהול בהשכלתו החל את עבודתו ב’עיריית עכו’ לפני כ-23 שנה. בין השאר עבד כמרצה ב’מכללה האקדמית גליל מערבי’, וניהל את אגף הגבייה במינהל הכספים בעירייה. בשנת 2001, מונה לתפקיד מבקר העירייה.

דיעי ז”ל, עבד בעירייה במסירות ובמקצועיות רבה, ולמרות שחלה הידרדרות במצבו הרפואי, הקפיד להגיע לעבודתו ולבצע את משימותיו. דיעי, תרם רבות לעירייה מניסיונו המקצועי וסייע בהובלת תהליכים שהביאו להתייעלות ארגונית.

חבריו לעבודה של דיעי, הוכו בראשית השבוע בתדהמה עם היוודע דבר מותו וביכו על האובדן.

ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, שנבצר ממנו להשתתף בלוויה, אמר; “זוהי אבידה קשה לעיר עכו בכלל ולעירייה בפרט. דיעי, היה מטובי בניה של העיר עכו, ובטוחני שיושרו, מקצועיותו וצניעותו ימשיכו ללוות את העירייה ויהיו נר לרגלינו”.

לנקרי, הוסיף ואמר, כי; “אין ספק שחסרונו של דיעי, כבר מורגש. הוא ייחרט בזיכרוננו כאדם ערכי ומוסרי שמילא את תפקיד המבקר בצורה הטובה ביותר ובדרך שמסמלת רק אותו. קשה מאוד לדבר עליו בלשון עבר. יהי זכרו ברוך”, אמר לנקרי.

בין המספידים היו רב העיר עכו הרב יוסף ישר, מנכ”ל העירייה אוהד שגב, ובני משפחה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן