אוניברסיטה | מכללה

משרד האוצר ומשרד התמ”ת, סיכמו עם נציגי המכללות הטכנולוגיות על סיום השביתה

0
0

בסיכום על סיום השביתה, התחייבו נציגי המכללות לפתוח את שנת הלימודים, במוסדות ששבתו עד כה, לא יאוחר מיום א’ הקרוב, 4.11.12, תוך השלמת החומר הנדרש מתקופת ההשבתה ◄ סוכם על תוספת תקציב משמעותית בטווח הקצר בגובה של 20 מיליון ₪, כש- 5 מיליון ₪, מתוכם יועברו כמענק חד פעמי לטובת חיזוק המכללות הנמצאות באזורי עדיפות לאומית.
משרד האוצר ומשרד התמ
משרדי האוצר והתמ”ת, סיכמו עם נציגי המכללות הטכנולוגיות על סיום השביתה

משרד האוצר בשיתוף עם משרד התמ”ת, השיגו אמש (ג’), סיכום עם נציגי המכללות הטכנולוגיות, הכולל מחויבות של הצדדים לתהליך משותף, במסגרתו יבחנו באופן יסודי סוגיות מרכזיות הקשורות לעלויות הכשרת הנדסאים, במסגרתו התחייבו נציגי המכללות השובתות על סיום השביתה ופתיחת שנת הלימודים כבר ביום ראשון (4.11.12), הקרוב.

במסגרת דיונים אינטנסיביים, שהתקיימו בימים האחרונים, בין נציגי משרדי האוצר והתמ”ת, לנציגי ’המכללות הטכנולוגיות’, הושג אמש סיכום. הסיכום כולל מחויבות של הצדדים לתהליך משותף, במסגרתו יבחנו באופן יסודי סוגיות מרכזיות הקשורות לעלויות הכשרת הנדסאים.

כמו כן, נציגי המכללות, יציעו מודל תפוקות חלופי למודל התקצוב המתבסס על שיעור מקבלי הדיפלומות (ולא על מספר תלמידים), אשר הוחל לראשונה בשנת לימודים זו, או להציע שינויים במודל.

כמו כן, כולל הסיכום תוספת תקציב משמעותית בטווח הקצר בגובה של 20 מיליון ₪, 5 מיליון ₪, מתוכם יועברו כמענק חד פעמי לטובת חיזוק המכללות הנמצאות באזורי עדיפות לאומית. 15 מיליון ₪, נוספים יחולקו ליתר המכללות המוכרות לצרכים שונים, לרבות צרכי הצטיידות.

במסגרת הסיכום, התחייבו נציגי המכללות לפתוח את שנת הלימודים, במוסדות ששבתו עד כה, לא יאוחר מיום א הקרוב, 4.11.12, תוך השלמת החומר הנדרש מתקופת ההשבתה.

הגורמים המקצועיים במשרדי התמ”ת, והאוצר, ציינו, היום (רביעי), כי לחינוך הטכנולוגי חשיבות ערכית, חינוכית ומקצועית משמעותית ביותר להמשך הצמיחה של המשק ולקיומה של תעשייה ישראלית משגשגת והביעו תקווה, כי הסיכום שהושג יביא בשנים הקרובות לעלייה משמעותית במספר מקבלי הדיפלומות, ולקיומה של תשתית לתכנון עתידי של הכשרת דור העתיד של הנדסאים במכללות הטכנולוגיות.

שר התמ”ת מר שלום שמחון, ועמיתו שר האוצר דר’ יובל שטייניץ, ברכו היום את ראשי המכללות הטכנולוגיות, על שיתוף הפעולה וסיום השביתה.

’פורום המכללות הטכנולוגיות’, ברך על ההסכם עם האוצר והתמ”ת, מדובר בהישג בעל משמעות היסטורית למען עתיד ההשכלה הטכנולוגית בישראל בכלל וההנדסאים בפרט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן