קיבוץ

התנועה הקיבוצית: התניות המינהל להיתרי בנייה בקיבוצים מזכירות את הספר הלבן

0
0

מזכ”ל התנועה הקיבוצית, זאב (ולוולה) שור; הבוקר הופץ מכתב לקיבוצים ובתוך ימים, נדע אם יש פשרה או שיוצאים למאבק ציבורי חריף מול מינהל מקרקעי ישראל”.
התנועה הקיבוצית: התניות המינהל להיתרי בנייה בקיבוצים מזכירות את הספר הלבן
התנועה הקיבוצית: התניות המינהל להיתרי בנייה בקיבוצים מזכירות את הספר הלבן

במכתב שהופץ היום (רביעי), לכל הקיבוצים כותב מזכ”ל התנועה הקיבוצית, החבר זאב (ולוולה) שור; “בהמשך למגעים שהתקיימו בשבועות האחרונים עם מינהל מקרקעי ישראל בנושא עצירת המינהל חתימה על היתרי בנייה בקיבוצים, ברצוני, להבהיר, כי ההתניות שהתנה המינהל בתמורה למתן היתרי הבניה אינן מקובלות עליי לחלוטין”.

עוד כותב שור, המכהן כיו”ר צוות הקרקעות של ההתיישבות; “בימים הקרובים נמשיך להיפגש עם מנהל המינהל, מר בנצי ליברמן, ובכירי המינהל, ובעוד מספר ימים, נעדכן אתכם האם הושגו הסכמות לעניין חתימת המינהל על בקשות מצד קיבוצים ל’היתרי בניה’ או שמא פנינו למאבק”.

במפגש הבוקר (רביעי) עם אנשי כלכלה בכירים ב’מגזר הקיבוצי’ השווה מזכ”ל התנועה הקיבוצית החבר זאב (ולוולה) שור את הצעות מינהל מקרקעי ישראל, לאלה של גזירות “הספר הלבן”, שהטילו הבריטים על ההתיישבות ב’ימי המנדט’, טרום הקמת המדינה.

“לא יעלה על הדעת שבשנת 2012, יוטלו כאלה הגבלות, ולא תתאפשר בנייה וצמיחה דמוגרפית בקיבוצים, ש-75% מהם נמצאים בגליל, נגב, וגבולות המדינה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן