בית אריה-עופרים

בית אריה-עופרים: נערכים ל’יום הכיפורים’ בחנוכת בית כנסת חדש

0
0

בחנוכת בית כנסת חדש בשכונת האומנים החדשה של המועצה מקומית בית אריה, התקיימה הרב הראשי לישראל הרב שלמה עמאר, המשנה לראש הממשלה השר סילבן שלום, ראש המועצה מר אבי נעים.
בית אריה-עופרים: נערכים ל’יום הכיפורים’ בחנוכת בית כנסת חדש
בית אריה-עופרים: נערכים ל’יום הכיפורים’ בחנוכת בית כנסת חדש

בנוכחות הרב הראשי לישראל הרב שלמה עמאר, המשנה לראש הממשלה השר סילבן שלום, ראש המועצה מר אבי נעים, ובנוכחות מאות מתושבי הישוב, נחנך אתמול (א’), בית כנסת חדש בשכונת האומנים החדשה של המועצה מקומית בית אריה, באזור יהודה ושומרון.

בטקס חנוכת בית הכנסת החדש ריגש כב’ הרב הראשי לישראל הרב עמאר את מאות התושבים, כאשר קיים תפילה המונית למען עם ישראל, וחיילי צה”ל.

בית אריה-עופרים, שוכן על גבול אזור השומרון הממוקמת כתשעה קילומטרים דרומית לעיר ראש העין, נקרא על שמו של אריה בן אליעזר שהיה מלוחמי האצ”ל ומאנשי תנועת החרות. היישוב הוקם בשנת 1981 על ידי תנועת החרות ואנשי בית”ר, אשר השתייכו לגרעין “לבונה” ורובם היו עובדי התעשייה האווירית. הישוב, הוכרז כמועצה מקומית בשנת 1989.

הרב הראשי לישראל הרב עמאר, השר שלום, וראש המועצה מר נעים, קובעים מזוזה

בשנת 2004, אוחדה עם היישוב הסמוך, עופרים. שטח היישוב משתרע על פני 9,000 דונם, מתוכם 2,500 דונם של שטחים ירוקים ו-148 דונם של שמורת טבע.

נכון לשנת 2010, מתגוררות ביישוב כ-1300 משפחות. ביישוב שוכנים מספר אתרים ארכיאולוגיים, ואתרי טיפוס מצוקים של החברה להגנת הטבע.

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ”ס) נכון לדצמבר 2011, בישוב בית אריה-עופרים מתגוררים 4,057 תושבים. האוכלוסייה גדלה בקצב גידול שנתי של ‎3.8%‏. לפי נתוני הלמ”ס, נכון לדצמבר 2010, המועצה המקומית מדורגת 7 מתוך 10, בדירוג החברתי-כלכלי.

אחוז הזכאים לתעודת בגרות מבין תלמידי כיתות י”ב בשנת ה’תש”ע (2009-2010) היה 68.9%. השכר החודשי הממוצע של שכיר במשך שנת 2009, היה 8,345 ש”ח (ממוצע ארצי; 7,070 ש”ח).‏

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן