ביטוח |

הכשרה חברה לביטוח: אתי אלישקוב, מונתה לתפקיד מנכ”ל החברה

0
0

אלי אלעזרא, נשיא קבוצת אלעזרא והבעלים; “כחלק מהאני מאמין שלי החלטתי על קידום אנשים מתוך החברה. כך נהגתי בעבר בחברת אלבר, בקבוצת אלעזרא, וכעת גם בהכשרה. השינוי הארגוני והמבני, ומינויה של הגב’ אתי אלישקוב למנכ”ל החברה, יחד עם שמעון מירון, ו-דרור גורדון כמשניים למנכ”ל, הוא תעודת כבוד לחברה, ומחזק את השדרה הניהולית ואת החברה כולה. אין לי ספק שההנהלה החדשה תוביל את החברה להגשמת היעדים העסקיים שהדירקטוריון הציב”.
הכשרה חברה לביטוח: אתי אלישקוב, מונתה לתפקיד מנכ
הכשרה חברה לביטוח: אתי אלישקוב, מונתה לתפקיד מנכ”ל החברה

אתי אלישקוב (35) סמנכ”ל הכספים בהכשרה לביטוח (Hachshara Insurance Company Ltd) ב-6 שנים האחרונות, תחליף את עופר טרמצ’י בתפקיד המנכ”ל. דרור גורדון, ו-שמעון מירון המשמשים כראשי האגפים המרכזיים בחברה, יקודמו לדרגת משנה למנכ”ל.

אלישקוב, בת 35, נשואה +2, בעלת תואר במינהל עסקים וחשבונאות, תהיה האישה הראשונה והצעירה ביותר שמונתה לתפקיד מנכ”לית של חברת ביטוח ותיקה כמו הכשרה חברה לביטוח.

אלישקוב, החלה דרכה בחברת הכשרה ביטוח בתפקיד סמנכ”ל כספים בהיותה בת 28, ושימשה יד ימינו של המנכ”ל הפורש, מר עופר טרמצ’י.

טרמצ’י, בן 47, כיהן בתפקיד בין 2006 עד 2012, והוביל, לשביעות רצון יו”ר החברה אלי אלעזרא, והדירקטוריון, תהליכים מרכזיים בחברה שהביאו אותה למעמד של אחת מחברות הביטוח הבולטות.

במהלך תקופת כהונתו נבחרה החברה, נבחרה בפעם השנייה לנותנת השירות הטובה ביותר לסוכנים, וקבעה סטנדרט עבודה חדש בקרב חברות הביטוח בעבודה מול סוכני הביטוח.

יחד עם הודעתו של טרמצ’י על פרישה הודיעה גם הגב’ דורית זינגר, המשנה למנכ”ל, שחלשה על תחום שיווק ומו”פ, תקשורת שיווקית, מכירות, ניהול סיכונים וניהול המחלקה הכלכלית בחברה, על פרישתה.

במקום זינגר, יקודמו שני מנהלי האגפים; מר שמעון מירון, ראש אגף ביטוח חיים ופיננסים ומר דרור גורדון, סמנכ”ל וראש אגף ביטוח אלמנטארי, לתפקיד משנה למנכ”ל.

אלי אלעזרא, נשיא קבוצת אלעזרא: מחזק את השדרה הניהולית ואת החברה כולה

אלי אלעזרא, נשיא קבוצת אלעזרא והבעלים של החברה, אמר בעקבות השינויים הפרסונליים, בחברה, כי; “עופר טרמצ’י, ו-דורית זינגר, הביאו לקפיצת מדרגה בתוצאות העסקיות של “הכשרה”, ולהערכה ולאמון רב מצד הסוכנים; מאות סוכני ביטוח, הצטרפו והשתלבו בחברה, ובסקרי לשכת סוכני ביטוח בישראל, זינקה ’הכשרה’ לצמרת הדירוג. אני רוצה לאחל לעופר ולדורית שיצליחו בהמשך דרכם, כפי שהצליחו איתנו”.

אלעזרא, ברך את ההנהלה החדשה, ואמר, כי; “כחלק מהאני מאמין שלי, החלטתי על קידום אנשים מתוך החברה. כך נהגתי בעבר ב’חברת אלבר’, ב’קבוצת אלעזרא’, וכעת גם ב’הכשרה’.

השינוי הארגוני והמבני, ומינויה של הגב’ אתי אלישקוב למנכ”ל החברה, יחד עם דרור ושמעון כמשניים למנכ”ל, הוא תעודת כבוד לחברה, ומחזק את השדרה הניהולית, ואת החברה כולה. אין לי ספק, כי ההנהלה החדשה, תוביל את החברה להגשמת היעדים העסקיים שדירקטוריון הכשרה חברה לביטוח, הציב”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן