מופעים

פסטיבל “חלב ודבש” 2012: עשרות אלפי מבקרים חגגו בעמק יזרעאל

חגיגת השבועות של המועצה האזורית עמק יזרעאל, תגיע הערב מוצאי חג שבועות תשע"ב, אל שיאה, בטקס הבאת הביכורים המרכזי בשדות קיבוץ עין דור, למרגלותיו של הר התבור. מיצג של מיטב החקלאות בעמק עם מופעי שירה וריקודים של ילדים ומבוגרים, רונדו טרקטורים, טרקטרונים וסוסים והדגמה של חריש וקציר בשדה הפתוח.
0
0
פסטיבל "חלב ודבש" 2012: עשרות אלפי מבקרים חגגו בעמק יזרעאל
פסטיבל “חלב ודבש” 2012: עשרות אלפי מבקרים חגגו בעמק יזרעאל

העמק הוא חלום, כך הוכיחו עשרות אלפי המבקרים שהגיעו לעמק יזרעאל, כדי לספוג את אווירת החג, ליהנות מהתנובות החקלאיות ומשלל הפעילויות שהוצעו לקהל הרחב. כבר 12 שנים ששבוע לפני חג הקציר ובמהלך ימי החג, מתקיים פסטיבל שבועות ייחודי בעמק יזרעאל.

עשרות אלפי מבקרים לקחו חלק באירועים רבים במהלך עשרת ימי פסטיבל ’חלב ודבש’, שנפתחו בשבת הקודמת במסע האופניים “גלגלים של תקווה” בו השתתפו כעשרת אלפים רוכבים במסע אופניים סובב עמק יזרעאל למען ילדי אתגרים.

בפסטיבל, התקיימו מופעי תרבות, מחול והפקות ייחודיות. המבקרים התרגשו עם שיריו היפים של עוזי חיטמן אותם ביצעו מיטב אומני ישראל במופע “תודה” שהופק במלאת 60 שנה להולדתו של עוזי חיטמן ז”ל. רקדו ושרו ב’חגיגת אקורדיוניסטים’ מכל רחבי הארץ במופע; “הצדעה לאקורדיון ולזמר העברי”, חגיגה מוסיקלית שהתיישבה בקנה אחד עם רוח העמק, החלוציות ואהבת הארץ.

לצדם התקיימו שלל אירועים ופעילויות לכל המשפחה במוזיאונים ובאתרי התיירות ברחבי העמק. בין השאר – סיורי צפרות באגם כפר ברוך, חגיגת שבועות במוזיאון לראשית ההתיישבות בקיבוץ יפעת, פסטיבל הקולעים המסורתי בחוות התבלינים ב-בית לחם הגלילית, יריד ירוק, בסימן; מזון, בריאות, סביבה, ב-נהלל, ועוד.

חגיגת השבועות של המועצה האזורית עמק יזרעאל, תגיע הערב מוצאי חג שבועות תשע”ב, אל שיאה, בטקס הבאת הביכורים המרכזי בשדות קיבוץ עין דור, למרגלותיו של הר התבור. מיצג של מיטב החקלאות בעמק עם מופעי שירה וריקודים של ילדים ומבוגרים, רונדו טרקטורים, טרקטרונים וסוסים והדגמה של חריש וקציר בשדה הפתוח.

פסטיבל ’חלב ודבש’, ייחתם בהפקת מקור מרגשת ומקורית; “יש לי חג – רגע לפני חמישים”, מופע מחווה ל’שלישיית הגשש החיוור’ בהשתתפות אומנים ושחקנים מהשורה הראשונה.

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל מר אייל בצר, בירך את תושבי העמק והמבקרים הרבים שלקחו חלק בפעילויות המגוונות שהתקיימו בפסטיבל; “אני שמח לראות בכל שנה מחדש את העמק מתמלא בכל טוב הארץ ויושביה בזמן חג הקציר.

חגיגת פסטיבל ’חלב ודבש’, מאפשרת להראות את עמק יזרעאל על כל תפארתו, להמחיש את העשייה החקלאית וחדוות היצירה. הבאים בשערנו זוכים למנת רוגע ומרחבים שתמיד משאירים טעם של עוד. כולכם מוזמנים לבוא ולחגוג עימנו גם בשנה הבאה בפסטיבל ’חלב ודבש’ 2013”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן