אולימפיאדת לונדון (2012)

רשות השידור: אולימפיאדת 2012, בלעדית בערוץ הראשון, קול ישראל, ובמדיה הדיגיטלית

0
0

מלבד שידורי הטלוויזיה, מ-אולימפיאדת 2012 Summer) Olympics), הצפויים לארוך כ-12 שעות בכל יום, יהיו השידורים זמינים גם ברדיו, בסלולר ובאתר האינטרנט של הרשות (www.iba.org.il). לראשונה, תושק גם אפליקציה ייעודית של רשות השידור לסמארטפונים, שתשמש אחרי המשחקים כפורטל לתכנים ועדכונים נוספים מהערוץ הראשון ומ”קול ישראל”.
רשות השידור: אולימפיאדת 2012, בלעדית בערוץ הראשון, קול ישראל, ובמדיה הדיגיטלית
רשות השידור: אולימפיאדת 2012, בלעדית בערוץ הראשון, קול ישראל, ובמדיה הדיגיטלית

פעם בארבע שנים זה קורה, רשות השידור, מציגה את
משחקי אולימפיאדת הקיץ ה-30 (2012 Summer Olympics), אשר יחלו עוד 75 יום עם טקס הפתיחה ביום שישי, ה-27 ביולי 2012 בשעה 23:00, יסמנו עוד שלב ברפורמה ב’רשות השידור’, עם המעבר של הערוץ הראשון, לשידור מלא בפורמט; HD) High Definition).

המשחקים, שהם אחד מנכסיה הבולטים של הרשות, ישודרו באופן בלעדי ב”ערוץ הראשון”, על פי ההחלטה, שהתקבלה, אתמול, במוסדות רשות השידור, ובהם ועדת השיווק והאסטרטגיה והוועד המנהל. במסגרת 16 ימי שידורים, יובאו לצופים מיטב האירועים, הפרשנויות והרגעים הגדולים מלונדון, כל יום, מהשעה 11:00 ועד ל-23:00.

לאור ההצלחה של שידורי אולימפיאדת בייג’ינג ב-2008, ושביעות הרצון הגדולה אחריהם, שילוב הפלטפורמות צפוי להוות שוב נדבך מרכזי באסטרטגיה של מוסדות רשות השידור להנגשת המשחקים לציבור הרחב כחלק מתפיסת השידור החדשה.

לינדה בר, דוברת רשות השידור, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “מלבד שידורי הטלוויזיה, שצפויים לארוך כ-12 שעות בכל יום, יהיו השידורים זמינים גם ברדיו, בסלולר ובאתר האינטרנט של הרשות (www.iba.org.il). לראשונה, תושק גם אפליקציה ייעודית של רשות השידור לסמארטפונים, שתשמש אחרי המשחקים כפורטל לתכנים ועדכונים נוספים מ-הערוץ הראשון, ומ”קול ישראל”.

ההכנות לפרויקט השידורים הנרחב בעיצומן, ובערוץ הראשון, מוקדשת רצועת הספורט היומית מדי ערב ב-19:30, בהגשתו של בוני גינצבורג, גם לעדכוני ה’יומן אולימפי’, ובמסגרתו עדכנים על ההכנות האחרונות בלונדון ושל המשלחת הישראלית”.

יו”ר רשות השידור, דר’ אמיר גילת, מוסיף; “כחלק מהפקת הלקחים ממשחקי המונדיאל ב-2010 ומהאולימפיאדה ב-2008, בהם כל המדינה חגגה ביחד עם הערוץ הראשון כמה מהרגעים הגדולים בספורט העולמי, אני רואה חשיבות כבירה במינוף הייחודיות של רשות השידור, ו’הערוץ הראשון’ ובלעדיותם כגוף השידור היחיד בישראל המחזיק בזכויות השידור לאולימפיאדה, לפני, בזמן ולאחר המשחקים.

לפני ארבע שנים, קבענו שיאים אישיים בהפצת המשחקים באמצעי המדיה השונים, וזוהי, ללא ספק, אחת ממטרותינו העיקריות עכשיו, ברוח המשחקים האולימפיים”.

מנכ”ל רשות השידור, מר יוני בן מנחם, מוסיף; “הערוץ הראשון, ו’קול ישראל’, הם השידור הציבורי במיטבו והדבר יבוא לידי ביטוי בשידורי האולימפיאדה. השידורים, הם בלעדיים, ואני מציע לכלל ציבור משלמי האגרה להתמקד בשידורי רשות השידור, שיביאו את האולימפיאדה ברוח; “מהר יותר, גבוה יותר חזק יותר!”

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן