טכנולוגיות תקשורת

רונה בן דוד, מנכ”ל OnTheMob: לא יהיה קמפיין פרסום משמעותי ללא נוכחות ב’מובייל’

0
0

מנכ”ל OnTheMob, הגב’ בן דוד, בוועידת האינטרנט; “השנה, יותר אנשים יתחברו לאינטרנט מטלפון או טאבלט ולא מהמחשב – תקציבי הפרסום למובייל גדלים כל חודש ◄ 6 מתוך 10 אימיילים נפתחים ב’מובייל’ – אך עדיין ניתן לספור על יד אחת את החברות שיש להן אסטרטגיית שיווק פרסום מסודרת במובייל”.
רונה בן דוד, מנכ
רונה בן דוד, מנכ”ל OnTheMob, לא יהיה קמפיין פרסום משמעותי ללא נוכחות ב’מובייל’

“היום כבר צריך להיות ברור לכולם כי שילוב של פרסום קונבנציונלי ומובייל היא הנוסחה המנצחת, כאשר כל המפרסמים חייבים נוכחות ב’מובייל’, בדרך כזו או אחרת” – כך אמרה אתמול (ג’), הגב’ רונה בן דוד, מנכ”לית חברת השיווק במובייל OnTheMob, במסגרת פאנל מיוחד ב’וועידת האינטרנט של דה מרקר’.

לדברי בן דוד; “מותגים חכמים, למדו שניתן להוביל מהלך מדהים שמניע לפעולה באמצעות הסלולר, ויותר חברות מצטרפות למגמה. אנחנו רואים יותר ויותר חברות שמצטרפות למגמה, ומובילות מהלכי שיווק באמצעות קמפיינים משולבים. למשל, קמפיין שמשלב מספר מדיות, כגון; שימוש בשילוט חוצות עם הצגת ברקודים, שמניעים את הצרכן לפעולה במובייל.

כל המפרסמים הגדולים, כבר הבינו את הערך המוסף של פרסום במובייל ופועלים בתחום. להערכתי, בתוך שנה לא יהיה קמפיין פרסום משמעותי ללא נוכחות במובייל”.

לדברי בן דוד; “ב-2012, לראשונה, יותר אנשים יתחברו ל’אינטרנט’ מה’טלפון הנייד’ או מ’טאבלט’, ולא מ’מחשב’, וכבר היום 6 מכל 10 מיילים נפתחים בטלפון הנייד. אך עם זאת, למרות העניין במובייל, אני עדיין יכולה לספור על יד אחת את החברות בישראל שיש להן אסטרטגית שיווק ופרסום מסודרת במובייל”.

בן דוד, מציינת, כי; “תחום השיווק במובייל, צומח בקצב מסחרר. אני יכולה, לספר, כי חברת OnTheMob, קיימת שנה וחצי, והיא משלשת את ההכנסות שלה בכל רבעון. תקציבי הפרסום למובייל גדלים באופן משמעותי בכל חודש על ידי המפרסמים שהבינו שצריך, נכון וכדאי להיות שם”.

בנוגע לשאלה איך עושים כסף בתחום האפליקציות, והמובייל, אמרה בן דוד, כי; “OnTheMob, בודקת עם היזמים קודם את פוטנציאל השוק ואת מודל המסחור של האפליקציה. אנחנו מנסים למצוא את ההיגיון באפליקציה, ולהבין על מה הצרכן מוכן לשים את הכסף. יש כיום 685 אלף אפליקציות ב’אפסטור’ של אייפון, 3 שנים אחרי ההשקה של החנות בלבד.

על פי ההערכות לא רחוק היום שיהיו 6 מיליון אפליקציות באפסטור. השנה, יהיו יותר מכשירי מובייל ו-טאבלטים מאשר פי.סי מחוברים לאינטרנט, וכולם חושבים שהם צריכים אפליקציה משלהם, אבל פחות מבינים בשיווק של האפליקציה שנותרת גלמודה באפסטור ללא הורדות ושימוש”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן