חדשות בארץ

נאוה ברק, נשיאת עמותת ’עלם’, נקראה לדגל בקניון רמת אביב והכריזה על מבצע ההתרמה

0
0

על מנת לקדם את המבצע, במסגרתו נמכרות סיכות מנצנצות של דגל ישראל בדוכנים של עמותת עלם בקניוני בריטיש-מליסרון, התייצבו הגברת נאוה ברק, יחד עם מתנדבי העמותה בדוכן שהוקם במיוחד בקניון והזמינו את העוברים ושבים לקנות דגלונים, כאשר כל ההכנסות מהמכירה הינן תרומה ל”עלם”.
נאוה ברק, נשיאת עמותת ’עלם’, נקראה לדגל בקניון רמת אביב והכריזה על מבצע ההתרמה
נאוה ברק, נשיאת עמותת ’עלם’, נקראה לדגל בקניון רמת אביב והכריזה על מבצע ההתרמה

נשיאת עמותת עלם (Elem – Israeli youth in distress), הגברת נאוה ברק, אשר חגגה את ליל הסדר בבית אחיה בכוכב יאיר עד השעות הקטנות של הלילה, נפגשה אתמול (שני, 9.4), עם סמנכ”לית השיווק של קבוצת קניוני בריטיש-מליסרון, אילנית גריוביץ-ברגר, בקניון רמת אביב, שם הכריזו השתיים על תחילתו של מבצע מכירת ’סיכות הדגל של עלם’, שייערך בקניוני הקבוצה, לרגל פרויקט “דגל אורות התקווה” של עמותת עלם, שיצא לדרך השבוע.

על מנת לקדם את המבצע, במסגרתו נמכרות סיכות מנצנצות של דגל ישראל בדוכנים של עמותת עלם בקניוני בריטיש-מליסרון, התייצבו הגברת נאוה ברק, יחד עם מתנדבי העמותה ועם הגב’ אילנית גריוביץ ברגר, ומר אורי אבל מנכ”ל קניון רמת אביב, בדוכן שהוקם במיוחד בקניון, והזמינו את העוברים ושבים לקנות דגלונים, כאשר כל ההכנסות מהמכירה הינן תרומה ל”עלם”.

רבים מלקוחות הקניון לא נותרו אדישים להזמנה, ורכשו לעצמם ולילדיהם דגלון מנצנץ.

המבצע יתקיים עד 26.4.12.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן