ביטוח |

התנועה הקיבוצית, וחברת הביטוח “דקלה”, משיקות פוליסת ביטוח רפואי חדשה

0
0

במטה התנועה הקיבוצית, מברכים על הפוליסה המשודרגת המיועדת ל-60,000 חברי קיבוצים, וצופים, כי קיבוצים נוספים יבקשו להצטרף לפוליסה החדשה. זרז להצטרפות הקיבוצים הוא סעיף לפיו; “קיבוץ חדש שיצטרף לפוליסה בתוך 180 יום (החל מ-1.2.2012), מצרף את כל חבריו ללא היסטוריה רפואית וללא חיתום”.
התנועה הקיבוצית, וחברת הביטוח
התנועה הקיבוצית, וחברת הביטוח “דקלה”, משיקות פוליסת ביטוח רפואי חדשה

התנועה הקיבוצית, תאגיד “משקי הקיבוצים”, וחברת הביטוח “דקלה”, משיקים פוליסת ביטוח בריאות חדשה עבור חברי הקיבוצים; “מגן בריאות לקיבוץ”, ממנה ייהנו כ-60,000 מבוטחים ב- 180 קיבוצים.

הפוליסה החדשה “מגן בריאות לקיבוץ”, כוללת; 27 סעיפים חדשים, המשדרגים אותה לעומת הפוליסה הקודמת. בפוליסה, שעלותה 15 שקלים לחבר (ילדים עד גיל 19 מבוטחים ללא תשלום ומגיל 19 עד 25-7.5 שקלים), מוסכם, כי מי שהוחרג או נדחה מטעמי בריאות, או התקבל עם החרגה רפואית, יקבל כיסוי מלא במסגרת הנוכחית.

כמו כן, לא יבוצע חיתום רפואי למצטרפים חדשים, וכל חבר, יוכל להצטרף לביטוח ללא קשר למצבו הרפואי.

עוד בפוליסה החדשה; תופסק החרגה של בעלי צרכים מיוחדים. כמו כן, יינתן כיסוי למום או מחלה ל’ילודים’ מלידתם כתוצאה מ’סיבוכי לידה’ או הריון, ויינתן כיסוי כספי נוסף לחיפוש תורם מח עצם להשתלה לאחר מיצוי הזכאות בסל עד ₪ 300,000.

סעיפים נוספים; תינתן השתתפות בהוצאות הטסה ושהייה של מלווים לטיפול בחו”ל, הורחב הכיסוי ל’תרופות מחוץ לסל’, בוטלה השתתפות עצמית לתרופות שעלותן החודשית מעל 5,000 ₪, והופחתה בחצי ההשתתפות העצמית לתרופות אחרות.

ביטוח דקלה

בפוליסה החדשה כיסוי לבדיקת MRI לכל חולי סרטן, כיסוי לניתוח בחו”ל, למניעת איבוד ראייה ושמיעה, וכן כיסוי בן 3 חודשים לצרוך דיאליזה בחו”ל, לפני ביצוע השתלה.

במטה התנועה הקיבוצית, מברכים על הפוליסה המשודרגת, וצופים, כי קיבוצים נוספים יבקשו להצטרף לפוליסה החדשה. זרז להצטרפות הקיבוצים הוא סעיף לפיו; “קיבוץ חדש שיצטרף לפוליסה בתוך 180 יום (החל מ-1.2.2012), מצרף את כל חבריו ללא היסטוריה רפואית, וללא חיתום”.

התנועה הקיבוצית, תקיים בסוף החודש, כנסי הסברה אזוריים על הפוליסה החדשה; הוזמנו אליהם עובדי בריאות ורווחה בקיבוצים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן