טכנולוגיות תקשורת

מערכת מצוקה בתאי שירותים במועדונים תסייע למניעת אונס ואלימות תשווק ע”י חברת וולוקס

0
0

חדרי השירותים במועדונים הופכים לבטוחים יותר, מפני בליינים שתויים ואנסים באמצעות פעילות מערכת מצוקה מדרום קוריאה, של המשווקת בישראל ע”י חברת וולוקס, המבוססת על קשר אלחוטי בתדרי רדיו, כך שאין צורך בחוטים עבור אספקת חשמל או תקשורת והמערכת ממשיכה לפעול גם אם יש נפילה של רשת האינטרנט או הפסקות חשמל.
מערכת מצוקה בתאי שירותים במועדונים תסייע למניעת אונס ואלימות תשווק ע
מערכת מצוקה בתאי שירותים במועדונים תסייע למניעת אונס ואלימות תשווק ע”י חברת וולוקס

סצנת חיי הלילה הופכת לבטוחה יותר בעזרת חידושים טכנולוגיים למיגור אלימות בין בליינים שתויים או ניסיון לאונס בשרותי המועדון. מערכת מצוקה מדרום קוריאה, המותקנת במועדונים, מאפשרת לשדר קריאה לאנשי הביטחון כדי שיטפלו במקרה עוד לפני שהזירה מתלקחת.

לדברי נמרוד חיים, מנכ”ל חברת וולוקס (Velux), והמשווקת והמתקינה בישראל, את מערכת המצוקה; “עדיף להגביר את האבטחה במועדונים מאשר להצטער אחר כך.

במידה ומתרחש אירוע אלים, באחד מתאי השירותים של המועדון, לא ניתן לשמוע על המתרחש בתא בשל המוסיקה הרועשת. בעזרת התקנה של מערכת המצוקה בכל אחד מהתאים אפשר לשדר קריאת מצוקה, מתוך התא ישירות לאנשי האבטחה”.

מנכ”ל חברת וולוקס, מוסיף, כי; “עצם התקנת המערכת במקום גלוי לעין עוזרת להגביר את תחושת הביטחון של הבליינים, ומרתיעה מטרידים פוטנציאלים, וכך מסייעת במניעת אירועי אלימות. המערכת מותקנת במקומות נבחרים נוספים בשטח המועדון, כך שצוות העובדים, יכול להודיע במהירות לאבטחה על התפתחות של מקרי אלימות בין בליינים שתויים, ולעצור אותם בזמן.

השומרים במועדון, מקבלים התראה ממוקדת על מיקום התא או הגזרה הבעייתית ישירות לשעון שהם עונדים. הטכנולוגיה, מאפשרת תקשורת על ידי קריאה ויזואלית לעומת הקושי של האזנה לקשר בסביבת מוסיקה רועשת”.

פעילות המערכת של וולוקס, מבוססת על קשר אלחוטי בתדרי רדיו, כך שאין צורך בחוטים עבור אספקת חשמל או תקשורת, והמערכת, ממשיכה לפעול גם אם יש “נפילה” של רשת האינטרנט או הפסקות חשמל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן