טכנולוגיות תקשורת

בזק בינלאומי, משיקה מהיום את רשת האינטרנט החדשה Power NGN

0
0

הרשת נשענת על יכולותיו של הכבל התת ימי החדש ומבטיחה הביצועים הטובים ביותר באינטרנט ◄ בזק בינלאומי; כל הלקוחות הגולשים במהירויות 10 מגה ומעלה יועלו לרשת החדשה באופן אוטומטי! וללא תוספת תשלום! ◄ איציק בנבנישתי מנכ”ל בזק בינלאומי; “שנת 2012 עם רשת ה-Power NGN של בזק בינלאומי, והכבל התת ימי החדש טומנת בחובה בשורה צרכנית משמעותית ללקוחות האינטרנט בישראל. במהלך זה, אנו קובעים סטנדרטים חדשים לגלישה באינטרנט לרווחת הלקוחות בישראל”.
בזק בינלאומי, משיקה מהיום את רשת האינטרנט החדשה Power NGN
בזק בינלאומי, משיקה מהיום את רשת האינטרנט החדשה Power NGN

יום חג בחברת בזק בינלאומי, החברה, הכריזה היום (חמישי 05.01.2012), על השקתה של רשת האינטרנט החדשה, המכונה;Power NGN, ומעבר כבל התקשורת התת-ימי החדש, אותו פרסה בשנה האחרונה, לצורך שימוש מסחרי. לדברי איציק בנבנישתי מנכ”ל בזק בינלאומי; “שנת 2012 עם רשת ה-Power NGN של בזק בינלאומי, והכבל התת ימי החדש, טומנת בחובה בשורה צרכנית משמעותית ללקוחות האינטרנט בישראל”.

בשבועות האחרונים, סיימה חברת בזק בינלאומי את הנחת כבל התקשורת האופטי התת ימי, מארץ ישראל ליבשת אירופה, הקיבולת הגדולה שמאפשר הכבל (7.2 טרה ביט), מאפשרת לחברה להציע ללקוחות גישה בלתי מוגבלת לצמתי האינטרנט המרכזיים בחו”ל, ללא תלות בצד שלישי, ובניהולה המלא של בזק בינלאומי קצה לקצה.

בנוסף, כחלק מפרויקט הנחת הכבל התת ימי, וכדי לשפר את חווית הגלישה בישראל, השקיעה בזק בינלאומי, גם בהרחבתם של קווי התקשורת הפנים ארציים, כך שתעבורת האינטרנט תזרום עם מינימום הפרעות ועיכובים.

בתקופה האחרונה, ביצעה החברה שורה של בדיקות של התשתית החדשה לפני עלייתה לאוויר, ובמקביל הקימה בנוסף, רשת אינטרנט חדשה המחליפה את רשת ה-’Private NGN’, אשר שימשה עד כה את לקוחות המהירויות הגבוהות של החברה.

במסגרת הקמת הרשת החדשה, רשת ה-Power NGN, שדרגה חב’ בזק בינלאומי את שכבת הליבה (CORE), של האינטרנט, הקימה מערכי גישה וממשקי ליבה חדשים, החליפה ציוד קצה והרחיבה משמעותית את חוות השרתים של החברה.

◄ מנכ”ל בזק בינלאומי; אנו קובעים סטנדרטים חדשים לגלישה באינטרנט בישראל”

ה-Power NGN, הרשת החדשה אותה משיקה היום בזק בינלאומי לקהל הרחב, נשענת על יכולותיו הטכנולוגיות המתקדמות של הכבל החדש של החברה ומביאה עמה בשורה צרכנית משמעותית, בהיותה צפויה לחולל שינוי משמעותי בחוויית לקוחות האינטרנט בישראל.

מעבר לביצועים הטובים ביותר, אותם מבטיחה בזק בינלאומי, ובהם, הורדת קבצים מהירה יותר, חוויית משחקי רשת טובה יותר, צפייה ישירה (Streaming) איכותית יותר, בדגש על סרטים באיכות HD ויכולת לנצל באופן מקסימאלי את משאבי הרשת העומדים לרשות הלקוחות, כך שיוכלו לבצע מספר שימושים באינטרנט בו זמנית באיכות מיטבית, חושפת היום בזק בינלאומי את ההצעה המסחרית שלה ללקוחות ובמסגרתה, מודיעה החברה לכל לקוחותיה הגולשים במהירויות של 10 מגה, ומעלה, כי הם חוברו באופן אוטומטי לגלישה ברשת החדשה, וללא תוספת תשלום.

בנוסף, הודות להשקת הכבל, גם גולשי המהירויות הנמוכות, יחושו בשיפור בחווית הגלישה שלהם. מעבר לכך, התחרות בשוק התשתיות הבינלאומיות, יוצאת היום דה פאקטו לדרך כאשר הכבל החדש של בזק בינלאומי, אשר עובר היום לשימוש מסחרי, יספק אלטרנטיבה לכבל היחיד כיום המשמש ל’תעבורת אינטרנט’, בבעלות חברת ’מד נאוטילוס’, ויוצע לשימוש כל ספקיות ומפעילות התקשורת בישראל.

את השקת ה-Power NGN, ואת סיום פרויקט הכבל התת ימי של החברה מציינת החברה, בקמפיין השקה חוצה מדיות בהיקף של כ-4 מיליון ₪. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי בטלוויזיה וברדיו ובאמצעות חברת d-say אינטראקטיב באינטרנט, יזמין את הציבור הרחב ליהנות מתועלות הרשת החדשה, ויעדכן את לקוחות ’בזק בינלאומי’, במהירויות הגבוהות על החיבור האוטומטי לרשת.

איציק בנבנישתי מנכ”ל בזק בינלאומי, אמר, כי; “לצד התחרות אותה פתחנו בשוק התשתיות הבינלאומיות, אנו מתחייבים היום, לביצועים הטובים ביותר על הרשת החדשה, ומעניקים לכל לקוחותינו הגולשים במהירויות הגבוהות הזדמנות ליהנות מכך באופן אוטומטי וללא תוספת תשלום. במהלך זה, אנו קובעים למעשה סטנדרטים חדשים לגלישה באינטרנט לרווחת הלקוחות בישראל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן