מוזיקה

רשות השידור: ועדה מקצועית תבחר הזמר הישראלי לתחרות אירוויזיון 2012

0
0

הועדה המקצועית תהיה בראשות חבר הוועד המנהל יעקב נווה, והיא תבחר מבין האמנים הישראליים את הזמר/ת שייצג את ישראל בתחרות אירוויזיון 2012. המתווה לבחירת השיר, ייקבע בימים הקרובים ◄ עוד הוחלט לחדש במהלך 2012 את “פסטיבל הזמר והפזמון” במטרה לעודד את היצירה הישראלית על פי הצעת יו”ר הרשות ד”ר אמיר גילת.
רשות השידור: ועדה מקצועית תבחר הזמר הישראלי לתחרות אירוויזיון 2012
רשות השידור: ועדה מקצועית תבחר הזמר הישראלי לתחרות אירוויזיון 2012

לאור מצבה הכספי של רשות השידור, ולוח הזמנים הצפוף שנוצר בעקבות הודעתה של החברה שנבחרה להפיק את ה’קדם האירוויזיון’* (Eurovision Song Contest 2012), כי אין בכוונתה להפיק את האירוע, החליטה ועדת התוכן של מליאת רשות השידור, בראשותו של ד”ר אמיר גילת, לבחור את נציג ישראל לאירוויזיון במתכונת אחרת.

בישיבה מיוחדת שנערכה הערב (ד’) לאור ההתפתחויות האחרונות הוחלט, כי ועדה מקצועית בראשותו של חבר הוועד המנהל יעקב נווה, תבחר מבין האמנים הישראליים את הזמר/ת שייצג את מדינת ישראל בתחרות. המתווה לבחירת השיר, ייקבע בימים הקרובים.

עוד הוחלט, כי רשות השידור, תלווה את תהליך הפקת השיר בשורה של משדרים אשר יתעדו את הליך בחירת השירים, כתיבתם והפקתם, אשר ישודרו מספר שבועות לפני תחרות האירוויזיון.

כמו כן, אימצה הוועדה את המלצת יו”ר רשות השידור, ד”ר אמיר גילת, לחדש במהלך 2012 את ’פסטיבל הזמר והפזמון הישראלי’, על מנת לעודד את היצירה הישראלית במסגרת תחרותית.

*תחרות אירוויזיון (Eurovision Song Contest 2012) תהיה ההפקה ה-57 של תחרות הזמר השנתית של רשת השידור “אירוויזיון” מטעם איגוד השידור האירופי.

התחרות תיערך באזרבייג’ן בעקבות זכייתה באירוויזיון 2011 עם השיר; “Running Scared” (“בורח בבהלה”) שבוצע על ידי הצמד אל וניקי.‏

חצי הגמר הראשון יתקיים ב-22 במאי, חצי הגמר השני ב-24 במאי והגמר ב-26 במאי 2012.‏

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן