אולימפיאדת לונדון (2012)

שפיציק, יהיה הקמע האולימפי של משלחת ישראל ללונדון 2012

0
0

מתוך 5043 המצביעים בחרו ב’שפיציק’, סמל מובהק וגאה לישראליות, שזכה במירב הקולות – 1801 מצביעים. אחריו במקום השני; שמשון הגיבור עם 1366 קולות ◄ בקרוב תיוצר דמותו של שפיציק בבובת ענק שתשלב באירועי הוועד האולימפי בישראל, ויופקו מוצרים נלווים כמרצ’נדייזינג עם דמותו של שפיציק
שפיציק, יהיה הקמע האולימפי של משלחת ישראל ללונדון 2012
שפיציק, יהיה הקמע האולימפי של משלחת ישראל ללונדון 2012

הקמע האולימפי של משלחת ישראל ל’אולימפיאדת לונדון (2012)’, יהיה; ’שפיציק’ – כך בחרו גולשי האינטרנט שהשתתפו בקמפיין המשותף של הוועד האולימפי בישראל וסמסונג ישראל לבחירת הקמע למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

קודם לבחירתו של ’שפיציק הצבר’, כבובת הקמע האולימפית של המשלחת, ל’לונדון 2012’, הוצגו לבחירה חמש דמויות בקמפיין.

חברת סמסונג ישראל, שחתמה לא מכבר על הסכם חסות למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון, היא הספונסר הבינלאומי הראשון המעניק חסות למשלחת הישראלית. חברת סמסונג העולמית (Samsung), היא אחת מה-Top Sponsors הבינלאומיים של המשחקים האולימפיים עד שנת 2020, ועל דגלה חרוט ה’ספורט’, כערך עליון בפעילותיה השונות ברחבי העולם.

בהצבעה שהתנהלה ברשת במשך עשרה ימים השתתפו 5043 מצביעים. שפיציק, זכה במרב הקולות – 1801 מצביעים. אחריו במקום השני; שמשון הגיבור עם 1366 קולות. במקום השלישי; סמי הצבר עם 1187 קולות, במקום הרביעי; סימונה הדוכישוף עם 426 קולות ואחרונה; דבי הדבורה עם 263 קולות.

את הקמפיין של הוועד האולימפי בישראל וחב’ סמסונג, הובילו משרד הפרסום ליאו ברנט ו-אידיאולוג’יק מקבוצת פובליסיס ישראל. המאייר, הוא; מורן קל.

בקרוב, תיוצר דמותו של שפיציק בבובת ענק שתשלב באירועי הוועד האולימפי בישראל, ויופקו מוצרים נלווים כמרצ’נדייזינג עם דמותו של שפיציק.

◄ מי זה שפיציק

’שפיציק הצבר’ – סמל מובהק וגאה לישראליות. חייכן, ידידותי מאוד, שופע חום ובטוח בעצמו. מעבר לכך, השפיצים שלו מזכירים את סגולותיו של צמח המדבר המיוחד, שיודע להתמודד ולנצח בכל מצב.

שפיציק חזק, עיקש ומפגין עמידה איתנה גם בתנאים הקשים ביותר וזה בדיוק מה שנדרש מספורטאי ברמות הכי גבוהות. כמו כן, גופו הלא סטנדרטי, העוטה מראה ספורטיבי וגמיש, מדגיש את התנועה הקלה והמהירה שלו.

שפיציק, מאמין, כי ערכים אלו, ידבקו בחברי המשלחת הישראלית, ויסייעו להם להשיג כמה שיותר מדליות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן