לימודים | קורסים עסקים נעים

התמ”ת, יוביל סדנא לייצוא טכנולוגיות חינוכיות ישראליות בשיתוף אוניברסיטת תל אביב

0
0

משרד התמ”ת, יקיים סדנת הדרכה לחברות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות בתחום החינוך, בהובלת הגב’ דיאן ווילקנס, שתסייע לחברות להתמודד על מקום ושותפויות בפרויקטים חינוכיים – טכנולוגיים בזירה הבינלאומית.
התמ
התמ”ת, יוביל סדנא לייצוא טכנולוגיות חינוכיות ישראליות בשיתוף אוניברסיטת תל אביב

המנהל לסחר חוץ של משרד התמ”ת בשיתוף ביה”ס לחינוך של אוניברסיטת תל אביב, מארגנים שולחן עגול עם הגברת דיאן ווילקנס, מנכ”לית חברת DFI, החברה, המובילה בתחום הפתוח העסקי מול המוסדות הפיננסיים הבינלאומיים ביום חמישי , ה- 3.11.2011.

מטרת המפגש, הינה קדום יצוא התעשייה הישראלית בתחום החינוך, ובדיקת הרלבנטיות לפרויקטים בין לאומיים הממומנים ע”י המוסדות הפיננסיים הבינ”ל – כגון; קבוצת הבנק העולמי, ארגון ה- IADB, ה-IFC, וה-EBRD. עד כה, אישרו את השתתפותם 16 חברות בתחום החינוך (כ-25 נציגים).

במהלך המפגש, יוצגו פרויקטים שאותרו כרלבנטיים ל’תעשייה הישראלית’, ועתידים להתממש בשנים הקרובות, וכן, יימסר מידע רב למעוניינים לקחת חלק ב’פרויקטים בין-לאומיים’.

כמו כן, יתקיים דיון עם נציגי התעשייה הישראלית על האופן שבו היו רוצים לראות את התערבות הממשלה בעזרה בקידום היצוא של התעשייה והשתתפות בפרוקטים בינ”ל.

המפגש, מתקיים ביוזמת המנהל לסחר חוץ במשרד התמ”ת. הפועל במטרה לסייע לחברות ישראליות במימון השתתפות בפרויקטים בין לאומיים ומימוש הפוטנציאל הטמון בשווקים אלו.

חברת DFI, נשכרה ע”י המנהל לסחר חוץ כדי לקדם השתתפות התעשייה הישראלית בפרויקטים הממומנים ע”י המוסדות הפיננסיים הבינ”ל.

חברת DFI, מתמחה במתן שירותי ייעוץ לחברות פרטיות ולממשלות הפועלות עם המוסדות הפיננסיים, והיא אחת החברות המובילות והבודדות בתחום. החברה מייעצת לחברות בינ”ל גדולות, ובין לקוחותיה נמנים; HP, ו-פיליפס.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן