כאן סלבס ישראל

“לנקום ישראל”: בת דמותה הישראלית של הדוכסית מקייברידג, היא יונית לוי

0
0

קייט מידלטון, יונית לוי, מאחורייך; בסקר שנערך ל”לנקום ישראל” סביב השאלה מיהי בת דמותה הישראלית של הדוכסית מקייברידג’, רוב הנשים בישראל, קבעו חד-משמעית;יונית לוי. למקום השני, הגיעה; גלית גוטמן, ולמקום השלישי; מיקי חיימוביץ’.

“לנקום ישראל”: בת דמותה הישראלית של הדוכסית מקייברידג, היא יונית לוי

קייט מידלטון, דוכסית קיימברידג’, (קתרין אליזבת’ “קייט” מידלטון, באנגלית: Catherine Elizabeth “Kate” Middleton) אשתו של הנסיך ויליאם, דוכס קיימברידג’, השני בסדר הירושה לכתר הבריטי, שהחזירה את האצילות לאופנה, ממשיכה לכבוש לבבות ברחבי העולם ולהכתיב מגמות צרכניות בתחומי הלבוש והטיפוח.

בעקבות הידיעות, כי היא ואחותה פיפה, יצרו היסטריה סביב “ויזיונר”, תמצית יופי חדשה של “לנקום”, החליטו ב”לנקום ישראל”, לברר מיהי המקבילה הישראלית לנסיכת הכתר הבריטית.

סקר שערכה “לנקום ישראל”, באמצעות מכון המחקר פאנלס, הניב תשובה חד-משמעית; הגב’ יונית לוי (רוזנבלום), העיתונאית ואשת רדיו וטלוויזיה ישראלית. מגישה כיום את מהדורת החדשות המרכזית של חברת החדשות בערוץ 2, היא היא “הנסיכה הישראלית האולטימטיבית”.

בסקר, שהקיף 502 נשאלות, המהוות מדגם מייצג של הנשים בישראל, מעל גיל 18, הכריעו בעד יונית 17.5%.

תמצית ויזיונר, מבית Lancôme | לנקום

את המקום השני, תפסה הדוגמנית, שחקנית ומנחת הטלוויזיה הגב’ גלית גוטמן, עם 14.3%, ואת המקום השלישי למגישת חדשות בטלוויזיה עד לאחרונה, ועיתונאית ישראלית הגב’ מיקי חיימוביץ’, עם 9.4%.

המסקנה, שגם אם אין ספק, כי יופי וכשרון הם מרכיבי יסוד הכרחיים למימוש קריירה טלוויזיונית, בן זוג מפורסם, וזוגיות סולידית, הם בהחלט חלק בלתי נפרד מהמפרט של תדמית נסיכותית בעיני הישראלית הממוצעת.

למקום ה- 6, והמפתיע, הגיעה העיתונאית, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 10, כיום, הגב’ תמר איש שלום עם 4.2% ואשת תקשורת נוספת שהופיע ברשימה הינה; לינוי בר גפן, שקטפה את המקום ה-15 עם 1.4%.

Lancôme Israel | לנקום

לנקום, מותג הקוסמטיקה היוקרתי המוביל בעולם ובישראל, נוסד בשנת 1935 בזכות חלומו של איש בעל חזון ופורץ דרך, ארמנד פטיז’ן, שהחליט לכבוש את עולם היופי עם מותג צרפתי מוביל.

לנקום, מותג של יופי, נשיות, אלגנטיות מודרנית עם טאץ’ צרפתי, נותן מענה לצרכי הנשים בתחום הטיפוח, האיפור והבישום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן