שמחת תורה

מוצאי חג שמחת תורה בתי חב”ד ייערכו הקפות שניות ברחבי ישראל

בתי חב"ד, ברחבי הארץ מארגנים ’הקפות שניות’ בלמעלה ממאה וחמישים ריכוזים שונים ברחבי הארץ. ההקפות המרכזיות שעורכת תנועת חב"ד, ייערכו כמדי שנה, בבית הכנסת ’בית מנחם’ בכפר-חב"ד, בארגון ועד הכפר. ההקפות השניות, תחלנה בשעה 20:30 בערב. באירוע, צפויים להשתתף כעשרת אלפים איש.
0
0
מוצאי חג שמחת תורה: בתי חב"ד, ייערכו הקפות שניות ברחבי הארץ
מוצאי חג שמחת תורה: בתי חב”ד, ייערכו הקפות שניות בארץ

במוצאי חג שמחת תורה, יקיימו כמיטב המסורת, בתי חב”ד את ה’הקפות-שניות’ בבתי-הכנסת ובכיכרות הערים בכל רחבי ארץ ישראל, בהשתתפות קהל רב, ובהם נכבדי ציבור. בחלק מהערים, מאורגנים האירועים בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות ובתי הכנסת המקומיים.

’הקפות שניות’, מיוחדות, יתקיימו גם במערת המכפלה שבחברון, בהשתתפות קהל רב של חסידי חב”ד, מכל רחבי הארץ. ההקפות המרכזיות, יתקיימו בבית הכנסת ’בית מנחם’ אשר בכפר-חב”ד.

ב’מוצאי שמחת תורה’, יתקיימו ברחבי הארץ מאות ’הקפות השניות’, המהוות סמל של הזדהות עם יהודי התפוצות שסיימו הערב את חג ’שמיני עצרת’, ומתחילים את חג ’שמחת תורה’, כנהוג בתפוצות ישראל שבגלויות.

בתי חב”ד, ברחבי הארץ מארגנים ’הקפות שניות’ בלמעלה ממאה וחמישים ריכוזים שונים ברחבי הארץ.

ההקפות המרכזיות שעורכת תנועת חב”ד, ייערכו כמדי שנה, בבית הכנסת ’בית מנחם’ אשר בכפר-חב”ד, בארגון ועד הכפר. ההקפות השניות, תחלנה בשעה 20:30 בערב. באירוע, צפויים להשתתף כ-10,000 אלפים איש. ההקפות הללו, מושכות אליהן קהל אלפים מכל גוני הקשת, והשמחה נמשכת שעות ארוכות בליווי תזמורת.

’הקפות שניות’ המוניות, יתקיימו גם במערת המכפלה שבחברון, בארגון בית חב”ד בעיר האבות. קהל רב של חסידי חב”ד מכל רחבי הארץ, יגיע במוצאי החג אל מערת המכפלה, ויצטרף לעשרות משפחות של חסידי חב”ד, אשר יוצאים לחגוג את שמחת תורה בעיר האבות.

פרטים נוספים באתר חב”ד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן