תערוכות | מוזיאונים

חול המועד סוכות: גן חיות מלח במפעלי ים המלח במסגרת פסטיבל התמר

0
0

לראשונה בישראל בחוה”מ סוכות; תערוכת פסלי ענק ממלח בצורות של חיות תתקיים במפעלי ים המלח במסגרת פסטיבל התמר ◄ הקהל מוזמן למפעלי ים המלח, כדי להתרשם מתערוכה המסבירה על פעילות המפעלים וליהנות מפעילויות יצירה לילדים ◄ הסיור והביקור בתערוכה הינם ללא תשלום.
חול המועד סוכות: גן חיות מלח במפעלי ים המלח במסגרת פסטיבל התמר
חול המועד סוכות: גן חיות מלח במפעלי ים המלח במסגרת פסטיבל התמר

לראשונה בישראל, יקיימו מפעלי ים המלח, בחול המועד סוכות, תערוכה ראשונה וייחודית מסוגה בארץ; ’תערוכת פסלי ענק ממלח’. הקהל הרחב מוזמן למפעלי ים המלח, במסגרת “פסטיבל התמר”, בין התאריכים; 13-19/10/11 בשעות; 9:00-18:00, כדי להכיר את פעילות הייצור הייחודית של המפעלים, לחזות בתערוכה של פסלי ענק מאבן מלח, בצורות של חיות, וליהנות מפעילות יצירה ייחודית לילדים.

במסגרת התערוכה הייחודית שתתקיים במצפה שמעל ’מפעלי ים המלח’, הקהל מוזמן להתארח באוהל ענק וממוזג, ולצפות בכ- 10 פסלי אומנות ענקיים בגובה של עד 2.5 מטרים, העשויים מלח, בצורות של ’חיות’, פרי יצירתם של פסלים מובילים בארץ ובהם; זאב קרישר, מור ידידיה, איגור בראון, לודמילה וולושננקו, יורי מצקין, אבנר איתן, ורדה גבעולי, ו-אילן גלב.

אוצרי התערוכה, הם; אסתי דרורי, ו-דורון פולק, הבעלים של “ארטורא מוזיאון האומנים הבינלאומי”.

ייחודיותו של הפיסול בפסטיבל, באה לידי ביטוי בשילוב הראשון מסוגו בין מלח לבין חומרים אחרים, ובהם; עץ, בטון, מתכת ואבן.

באוהל התערוכה, ניתן יהיה לצפות מבעד חלון ענק לעבר מפעלי ים המלח, ולקבל הסברים קוליים וגרפיים על אזור ים המלח, ועל פעילות החברה ומוצריה.

בנוסף, הילדים, יוכלו ליהנות מפינת יצירה בה, ייעצבו ’מלחייה’ אישית בעזרת חומרים וצבעים שונים ועם סיום היצירה, למלאה במלח גרוס ולקחת אותה כמובן הביתה.

להשתתפות וסיור של כשעה, בתערוכה הייחודית, יש להירשם באתר האינטרנט saltzoo, ולהדפיס את כרטיס הכניסה, עימו יש להגיע לתערוכה. מידע ניתן לקבל גם בטלפון; 09-9619125.

הסעות מיוחדות אל אוהל התערוכה, יצאו מתחנת הסעות בבתי המלון בעין בוקק ומאזור מכלאות הגמלים באזור עין תמר. ההסעות, הסיור והביקור בתערוכה הינם ללא תשלום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן