מסעודה מרכלת

גרנד קניון, חיפה: גיא לובלצ’יק, נבחר כמנחה לאירוע נערת השנה 2012 של חיפה והצפון

0
0

ישראל סביון, מנכ”ל הגרנד קניון בחיפה, מוסר, כי:” המועמדת שתזכה בתואר; “נערת השנה של חיפה והצפון לשנת 2012”, תזכה בחוזה דוגמנות נחשק בסוכנות דוגמנות יולי ◄ התחרות תתקיים בתאריך ה- 21.11.11 בשעה 18.30.
גרנד קניון, חיפה: גיא לובלצ’יק, נבחר כמנחה לאירוע נערת השנה 2012 של חיפה והצפון
גרנד קניון, חיפה: גיא לובלצ’יק, נבחר כמנחה לאירוע נערת השנה 2012 של חיפה והצפון

אליל הבנות גיא לובלצ’יק, נבחר להנחות את האירוע הנוצץ של השנה – תחרות “נערת השנה של חיפה והצפון 2012”, אשר יתקיים בגרנד קניון חיפה בתאריך ה-21.11.11. לצד לובלצ’יק (“בית האח הגדול 2”), תנחה המנחה הוותיקה מירי חן.

הגרנד קניון, בעיר חיפה, מקבוצת קניוני ישראל, בשיתוף עם סוכנות הדוגמנות המובילה “יולי” הצלם שאול בכר, והמפיקה זאזא כהן, מחפשים את זו שתישא בתואר נערת השנה של חיפה והצפון לשנת 2012. האודישנים לתחרות התקיימו, השבוע.

האירוע הנוצץ, ייערך כאמור, בתאריך ה-21.11.11, בשעה 18:30 בגרנד קניון – מרכז האופנה, הקניות, הבידור והבילוי של חיפה והצפון.

האירוע, יכלול: תצוגת אופנה נוצצת בשילוב קטעי ריקוד של המועמדות, D.J המלווה את האירוע, קאסט שיפוט המורכב מנציגים מעולם האופנה והחברה.

ישראל סביון, מנכ”ל הגרנד קניון בחיפה, אמר, כי:” המועמדת, אשר תזכה בתואר; “נערת השנה של חיפה והצפון לשנת 2012”, תזכה בחוזה דוגמנות נחשק בסוכנות דוגמנות יולי – Yuli Models, המתמחה בייצוג וניהול אישי של הדוגמניות המצליחות בישראל, עם ניסיון מוכח באיתור תגליות חדשות וקידומן.

הגרנד קניון, בעיר חיפה, מהווה מיום פתיחתו אבן שואבת לקהילה החיפאית והאזורית ומציע מגוון רחב ביותר של פעילויות לילדים, למבוגרים, לנוער, הופעות, הצגות, פעילויות תרבות בבקרים, מועדון זמר אחת לחודש, פעילויות בשיתוף בתי ספר לעידוד ופיתוח כישרונות צעירים, פעילויות התרמה וחינוך שונות ומגוונות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן