גינון

משתלות חישתיל, פתחו ערוץ ב-YouTube לתוכניות הדרכה ומידע מקצועי לחקלאים

0
0

מומחי משתלות חישתיל, העלו ל”יוטיוב” (YouTube), סדרת הדרכות לקראת עונת הסתיו ◄ מני שדמי, מנהל השיווק של “חישתיל”, כי; הערוץ ב-YouTube, ישמש ככלי להעברת מסרים מהירה במקרים של עדכונים ואירועים שמחייבים תגובה מהירה של חקלאים, כמו למשל בהתמודדות עם מחלות צמחים”.
משתלות חישתיל, פתחו ערוץ ב-YouTube לתוכניות הדרכה ומידע מקצועי לחקלאים
משתלות חישתיל, פתחו ערוץ ב-YouTube לתוכניות הדרכה ומידע מקצועי לחקלאים

תאגיד משתלות חישתיל, יצרן השתילים לחקלאות הגדול בישראל, פתח ערוץ מיוחד ב-YouTube, המיועד להעברת תוכניות הדרכה ומידע מקצועי לחקלאים.

ערוץ חישתיל, ב”יוטיוב”, כולל סדרת הרצאות העוסקות בהכנות לקראת עונת השתילות בסתיו. הרצאות אלו, הועברו גם בכנסים אזוריים שערכה חישתיל כמו; ערבה, בקעה, וב-חוף הכרמל. הכנסים, עסקו ברענון נהלי שתילה, ועדכונים ממסקנות של מחקרים וניסויים שבוצעו בשנה האחרונה.

ההדרכות, מפי אמנון קורן ו-הלל מנור, מקנות דגשים וטיפים לחקלאים בסוגיות גידולים שונים, וכמו כן, מניעה וטיפול בגורמי מחלה. ההדרכות עוסקות בהכנת השטח לקראת גידול מלון, שתילי “טיסן”, כיצד להתגונן מפני חיידק ה’קלביבקטר מישיגנסיס’, וכן, עצות כיצד להוריד את טמפרטורת הקרקע.

מני שדמי, מנהל השיווק של חישתיל, מסר, כי; “הכוונה היא להרחיב את השימוש בערוץ בתאגיד משתלות חישתיל ב-YouTube, ולהפוך אותו למאגר מידע רחב בהדרכת חקלאים.

הערוץ, ישמש ככלי להעברת מסרים מהירה במקרים של עדכונים ואירועים שמחייבים תגובה מהירה של חקלאים, כמו למשל בהתמודדות עם מחלות צמחים”.

ניתן לצפות בסרטים ולהירשם לקבלת עדכון בכל פעם שעולה סרט חדש בכתובת; חישתיל – יוטיוב

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן