חדשות כאן ישראל תיק נעדר/ת

נמצאה גופתו של הנעדר חיים עדני, תושב גן יבנה, שנעדר במשך שבועיים

גופת עדני (52), תושב גן יבנה, שסבל ממחלת האלצהיימר, נמצאה בשדה במושב אחיסמך ◄בין הרבים שהגיעו לסייע בחיפושים, גם מתנדבים מיחידת החילוץ מגילות ים המלח, שאנשיה התמחו באיתור נעדרים. אתמול (שני), כאמור, אותרה גופת עדני בשדה במושב אחיסמך.
0
0

טרגדיה בישוב גן יבנה; משטרה ישראל, הודיעה, כי בשדה במושב אחיסמך, באזור השפלה בקרבת העיר לוד, נמצאה אתמול (שני), גופתו של חיים עדני, הנעדר מזה כשבועיים עדני, תושב גן יבנה בן 52, סבל ממחלת האלצהיימר, יצא מביתו, ומאז לא שב. המשטרה לא פרסמה את נסיבות מותו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עקבותיו של עדני, שסבל מתסמונת נדירה של שכחה, נעלמו ביום שישי, 30.07.11, לאחר שיצא עם אמו ואחיו מרדכי מבית האם, ביום שישי לאחר ארוחת הערב.

“קראנו לו, אך הוא החל לרוץ ופנה לכיוון הבית” – סיפר אחיו מרדכי, שהמשיך וסיפר לתקשורת לפני מספר ימים, כי; “בגלל מצבו, היו לו שלושה צירים שבהם הוא נע. הוא מכיר אותם והולך בהם לעיתים עשרות פעמים ביום.

הפכנו כאן כל אבן, וחיפשנו במרבית המקומות”. אחיו מרדכי, סיפר, כי אחיו חיים; “נראה אדם נורמטיבי לחלוטין, והוא לא יבקש עזרה ולא נראה, כמי שזקוק לעזרה”. הוסיפו ואמרו השבוע לתקשורת בני משפחתו.

כבר לפני כחודש, נעדר לזמן קצר עדני, שנמצא בעיר אשקלון, מסיבה לא ברורה. כשניסו בני המשפחה, לברר את נסיבות העניין, הם הבינו שכנראה, הוא צעד לאורך כביש ונהג רכב שעבר לידו הציע לו הסעה לאשקלון. הוא הסכים, לכאורה, כי כך נהג להשיב על הצעה בלשון חיובית, וכך הגיע לשם.

נמצאה גופתו של הנעדר חיים עדני, תושב גן יבנה, שנעדר במשך שבועיים
חיים עדני ז”ל

נ

ראש משרד קהילה ומשטרה בעיר קריית מלאכי, פקד יורם סבג, סיפר, כי; “היעלמותו הקודמת הובילה את המשטרה לחפש את עדני, למעשה, בכל הארץ. בחיפושים בשבועיים שחלפו הצטרפו גורמים רבים ממרחב לכיש של המשטרה, וכן, מתנדבים ובעלי אמצעים ממקומות אחרים.

בתוך כך, הופעלו גם יחידות המרחב השונות, בהן יחידות סיור על אופנים, טרקטורונים, פרשים, וכלבי גישוש. בין הרבים שהגיעו לסייע בחיפושים, גם מתנדבים מיחידת החילוץ מגילות ים המלח, שאנשיה התמחו באיתור נעדרים”. אתמול, כאמור, אותר גופת עדני בשדה במושב אחיסמך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן