יופי נעים

ירין שחף, מציג: מקצה שיפורים לקיץ, כך תשפרי הנתונים הטבעיים באמצעות איפור

0
0

איך להרים עיניים נפולות, ליצור תחושה של שפתיים מעובות ולהצר פנים רחבות? ירין שחף מורה ומנהל בית ספר לאיפור, מעניק כמה כללים בסיסיים איך לתקן ולשפץ את הנתונים הטבעיים שלנו באמצעות איפור גם במזג אויר חם ולח.
ירין שחף, מציג: מקצה שיפורים לקיץ, כך תשפרי הנתונים הטבעיים באמצעות איפור
ירין שחף, מציג: מקצה שיפורים לקיץ, כך תשפרי הנתונים הטבעיים באמצעות איפור

לכל אדם יש מבנה פנים אינדיבידואלי, כדי להיראות במיטבנו בעזרת איפור, אנו חייבים ללמוד להכיר את מבנה הפנים שלנו, מה אנחנו אוהבים ורוצים להדגיש ומה טעון שיפור ואנו רוצים לטשטש. פנים עגולות, מתאפיינות ברוחב הפנים כמעט שווה לאורך הפנים, המצח קצר, וקו הלסת עגול. פנים רחבות מתאפיינות בלס מרובעת ומצח רחב אבל אורך הפנים גדול מרוחבם.

מבנה העיניים מתייחס למרחק בין העיניים, למבנה העין בין אם היא צרה או עגולה ישרה או בעלת נטיה למעלה אן למטה.

השפתיים אף להן יש מבנים רבים, יש שפתיים צרות שנמתחות לרוחב כל הפנים, או שהן בשרניות, או צרות וקטנות, גם צבען משתנה מאדם לאדם. ירין שחף מורה, מקנה לנו כמה כללים בסיסיים איך לתקן ולשפץ את הנתונים הטבעיים שלנו.

● מבנה פנים: כדי להאריך פנים עגולות יש למרוח את הסומק על קו עצם הלחי, עם טשטוש כלפי מטה, למראה פנים מאורך; כדי לעגל פנים חדות רצוי למרוח צלליות בגוונים רכים ולהניח סומק בצורה מעוגלת על תפוחי הלחיים; כדי להצר פנים רחבות כדאי למרוח את הסומק במרכז הפנים.

● עיניים: כדי להגדיל עיניים קטנות מומלץ לשרטט בתוך פנים העין עם עיפרון לבן; כדי לקרב עיניים הרחוקות זו מזו רצוי להניח צללית בהירה בחלק הפנימי של העין, על גשר האף; כדי להרחיק עיניים קרובות יש להקפיד על הצללה כהה בחלק החיצוני של העין;

כדי להרים עיניים נפולות, הנוטות מטה, כדאי למרוח צללית כהה בזווית העין, עיפרון כהה בתוך העין ולהניח הרבה מסקרה על הריסים.

להרחקת “עיניים קרובות” להקפיד על הצללה כהה בחלק החיצוני של העין

● שפתיים: כדי לעבות שפתיים צרות יש למרוח עליהן מייק אפ, אחר כך לתחום אותן מעט מעבר לשוליים הטבעיים בעיפרון בגוון זהה לזה של השפתון ולמלא את המסגרת החדשה בליפסטיק בצבע טבעי; כדי להצר שפתיים עבות מדי, יש לעשות את אותן פעולות אבל הפוך, קרי; למרוח את השפתיים במייק אפ ולתחום אותן בעיפרון בצמוד לקו הטבעי שלהן מבפנים.

● לחיים: כדי ליצור מראה מורם וחיוני יותר של הפנים יש למרוח סומק קרוב יותר לאזור האוזניים והרקות.

● הנחת סומק במרכז הפנים תיצור מראה נפול, ומריחה של סומק או פודרה כהה מאוד בצדי הפנים תיצור הצללה ומבנה רזה ומאורך יותר

● והכי חשוב: אל תשכחו להסיר את האיפור לפני השינה…

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן