קולנוע נעים

ניקה – Nika, הסרט הישראלי עם השחקן אולג לוין, כבש את פסטיבל מוסקבה

0
0

בתום ההקרנה זכה הסרט הישראלי “ניקה” – Nika, לתשואות סוערות במשך למעלה משעה, התעורר דיון סוחף אשר עסק בסחר בנשים בעקבות סיפור הסרט ◄ השחקן אולג לוין, זכה לביקורות מצוינות מצד דוברים בקהל, ביניהם מבקרי קולנוע מקומיים, נשאל מדוע עזב את מוסקבה ועבר לישראל, בעיניים דומעות, ענה אולג, שעזב את מוסקבה, מסיבות משפחתיות ועל חלומו לחזור למוסקבה
ניקה - Nika, הסרט הישראלי עם השחקן אולג לוין, כבש את פסטיבל מוסקבה
ניקה – Nika, הסרט הישראלי עם השחקן אולג לוין, כבש את פסטיבל מוסקבה

הסרט “ניקה” (Nika), בבימויו של ארנון צדוק, ייצג את ישראל ב’פסטיבל מוסקבה’, והוקרן במסגרת היוקרתית “Russian Trace”. הסרט, עוסק בצעירה אוקראינית*, הנחטפת ע”י משפחת פשע מקומית במטרה למכור אותה ל’זנות’ בישראל.

בהקרנה, נכחו מפיק הסרט; דורון ערן, הצלם; דניאל קדם, וכוכבי הסרט; אולג לוין, ו-ג’ניה וסרמן. בתום ההקרנה, זכה הסרט הישראלי “ניקה” – Nika, לתשואות סוערות. במשך למעלה משעה התעורר דיון סוחף אשר עסק ב’סחר בנשים’ בעקבות סיפור הסרט. שאלות רבות, הופנו למפיק הסרט, מר דורון ערן, על מקום הימצאותה של אותה צעירה, עליה נכתב התסריט, ומה עלה בגורלה.

השחקן אולג לוין, אשר זכה לביקורות מצוינות מצד דוברים בקהל, ביניהם מבקרי קולנוע מקומיים, נשאל מדוע עזב את מוסקבה ועבר לישראל, בעיניים דומעות, ענה אולג, שעזב את מוסקבה, מסיבות משפחתיות אך למעלה מעשרים שנה בישראל הוא חולם לחזור לעיר מוסקבה, ולזכות לראות את תמונתו מוצגת על לוחות המודעות בעיר כשכל חברי ילדותו סביבו.

בבית המלון, זכה השחקן אולג, לביקור של מלהקות רוסיות אשר הציעו לו להשתתף בהפקות מקומיות.

◄ ניקה – Nika

* הסרט מספר את סיפורה של ניקה (Nika), בת ה-21, הנחטפת. בתוך זמן קצר, יבואו אנשיו של פרנקו, אחד הפושעים האימתניים בזפרוז’יה, לקחת אותה אל מערב אירופה, שם תעבוד כ’זונה’, אבל בינתיים, היא מוחזקת בדירת מסתור.

שחקני הסרט Nika, אולג לוין ,ז’ניה וסרמן בסצנה מן הסרט

איוון, נשוי לנטשה ואב לאנסטסיה בת ה-12. הוא הפסיד סכום כסף גדול מאוד במשחק קלפים והאיש שמחזיק בחוב הוא פרנקו.

איוון, משוכנע שהקלפים היו מסומנים, אבל אין לו הוכחות. הוא מספר לנטשה ואנסטסיה, שמצא עבודה במפעל עופרת ומתחיל לשמור על ניקה, כדי לכסות חלק מן החוב. כל היום הם יושבים בדירה, כל ערב הוא קושר אותה למיטה, וחוזר הביתה, וכך עוברים שבועיים של יחסים שנעים בין השפלה להתאהבות.

כולם משקרים לכולם, ומשחק הקלפים ההוא בו הפסיד איוון את כל מה שהיה לו וכל מה שלא, לא מניח להם.

בימוי; ארנון צדוק, הפקה; דורון ערן, לאון אדרי, משה אדרי, תסריט; אבי עמר. שחקנים; אולג לוין, ז’ניה וסרמן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן