כאן נתניה

נתניה: עמידר, חנכה את בית יצחק שמיר בעיר בהשקעה של 4.7 מיליון ₪

0
0

מנכ”ל עמידר מר יעקב ברוש; “17 בתים נוספים מתוכננים לעבור שיפוץ כללי בנוסף לעשרה שכבר שודרג ◄ שר האוצר ד”ר שטייניץ; “במבחן התוצאה, יצחק שמיר, היה מראשי הממשלה הטובים ביותר שידעה ישראל” ◄ ראש עיריית נתניה הגב’ פיירברג-איכר; “אני גאה על כך שהעיר נתניה, היא הראשונה בה נחנך בית הדיור המוגן במסגרת הפרויקט, ועל כך שהוחלט לקרוא אותו על שם יצחק שמיר”.
נתניה: עמידר, חנכה את בית יצחק שמיר בעיר בהשקעה של 4.7 מיליון ₪
נתניה: עמידר, חנכה את בית יצחק שמיר בעיר בהשקעה של 4.7 מיליון ₪

בתום חודשים של עבודה ובהשקעה של 4.7 מיליון שקלים, חנכה בשבוע שעבר (5.7), חברת ’עמידר’ את בית יצחק שמיר ע”ש ראש הממשלה לשעבר, בעיר נתניה, בית דיור מוגן לקשישים בעיר, כחלק מפרויקט שדרוג נרחב, המהווה פרויקט ראשון במסגרת שדרוג בתי דיור מוגן ישנים ברחבי הארץ.

במסגרת הפרויקט, עוברות המעטפת החיצונית והדירות בהן מתגוררים הקשישים שיפוץ כללי המותאם לדרכי הניהול החדשים של בתי הדיור המוגן.

חברת עמידר, בשיתוף הגופים הנוספים (משרד האוצר, משרד השיכון, המשרד לאזרחים וותיקים ו-ועידת התביעות), החליטה לקרוא לבית ע”ש ראש הממשלה השביעי, כהוקרה על פועלו למען מדינת ישראל.

בטקס המרגש שהתקיים בשבוע שעבר (5.7), בחצר המטופחת ובנוכחות דיירי הבית, השתתפו שר האוצר, ד”ר יובל שטייניץ, מנכ”ל עמידר, מר יעקב ברוש, ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, משפחת שמיר, ונציגים של הגופים השונים אשר נטלו חלק בפרויקט.

השר שטייניץ, ציין, כי הוא גאה על כך שהבית נקרא ע”ש יצחק שמיר; “במבחן התוצאה, יצחק שמיר, היה מראשי הממשלה הטובים ביותר שידעה ישראל”, הדגיש שר האוצר.

ערן כהן מזכיר עמידר, שר האוצר דר’ שטייניץ ומר יאיר שמיר, בנו של ראש הממשלה לשעבר

בהתייחסו לפרויקט, אמר שטייניץ; “אני שמח להיווכח שיהיו עוד בתים כאלה ברחבי הארץ ושחברת עמידר, עומדת להפוך אותם למקום נעים לחיות בו”.

ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, פנתה בתחילת דבריה לדיירי הבית במילות ברכה בשפת יידיש (אידיש), מאחר שרבים מהדיירים הינם עולים חדשים וחלקם ניצולי שואה.

הגב’ פיירברג-איכר, אמרה; “אני גאה על כך שהעיר נתניה, היא הראשונה בה נחנך ’בית הדיור המוגן’ במסגרת הפרויקט, ועל כך שהוחלט לקרוא אותו על שם יצחק שמיר”.

מנכ”ל עמידר, מר יעקב ברוש, ציין בדבריו, כי; “17 בתים נוספים מתוכננים לעבור שיפוץ כללי בנוסף לעשרה שכבר שודרג, והדגיש, כי; “חברת עמידר”, המנהלת כ-42 בתי דיור מוגן ציבוריים בכל רחבי הארץ, נותנת עדיפות עליונה לאיכות החיים של דייריה בכלל ושל הקשישים בפרט”.

מר יאיר שמיר, בנו של ראש הממשלה לשעבר, בירך בשם המשפחה, וציין את הערכתם והוקרתם על ההחלטה לקרוא את הבית על שמו; “יש באירוע סגירת מעגל, מאחר שהוריי היו מודעים לאורך כל שנות פעילותם למצבו של הקשיש בישראל”, ציין מר שמיר, בהתרגשות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן