השריפה בכרמל (2010)

קק”ל: סגנית מזכ”ל האו”ם, ביקשה טעו בשמי ובשם האו”ם 18 עצים בכרמל השרוף

0
0

דוד ברנד, היערן הראשי בקק”ל; “ביקור ד”ר אשה-רוז מיג’ירו סגנית מזכ”ל האו”ם, היה משמעותי מאוד. הצלחנו להמחיש לה את מה שאירע בשריפה ביערות כרמל, ויחד עם הידע שלה על מידת המעורבות והסולידריות הבינ”ל ואת בקשתה לטעת עצים בכרמל, אני חושב שקירבנו אותה מאוד לנושא”.
קק
קק”ל: סגנית מזכ”ל האו”ם, ביקשה טעו בשמי ובשם האו”ם 18 עצים בכרמל השרוף

מהאו”ם לישראל באהבה; סגנית מזכ”ל האו”ם, ד”ר אשה-רוז מיג’ירו (Dr. Asha-Rose Migiro), לשעבר שרה בממשלת טנזניה, נפגשה היום (א’) ביערות הכרמל עם היערן הראשי בקק”ל, מר דוד ברנד. טרם ביקורה בישראל, ביקשה סגנית המזכ”ל, כי בעונת הנטיעות הבאה, קרן קימת לישראל, תיטע בשמה ובשם ארגון האומות המאוחדות (או”ם), 18 עצים בשטחי הכרמל השרוף.

במסגרת ביקורה בישראל, אשר אורגן ע”י מש”ב, סוכנות הסיוע הלאומית של ישראל, מטעם משרד החוץ, הגיעה סגנית מזכ”ל האו”ם הגב’ ד”ר אשה-רוז מיג’ירו, לסיור בין האתרים השרופים בכרמל, במהלכו נפגשה עם היערן הראשי בארגון קק”ל, מר דוד ברנד, שסייר עימה בקרבת קיבוץ בית אורן, ואסון אוטובוס הסוהרים, וסיפר לה על פועלה של קק”ל, ועל השריפה.

סגנית מזכ”ל האו”ם ד”ר מיג’ירו, הפגינה מודעות רבה כלפי העזרה הבינ”ל, ומפגן הסולידריות שקיבלה ישראל במהלך ימי השריפה.

במהלך הסיור העניק היערן ברנד, לגב’ מיג’ירו, סקירה על ההיסטוריה ומטרותיה של קק”ל, מאז ועד היום, שוחח על מומחיות קק”ל בנושא ניהול שטחים פתוחים, שיקום נחלים, ייעור באזורים צחיחים, ומאגרי מים, והדגיש את מדיניות קק”ל בעניין חלוקת הידע המקצועי, ללא תמורה, עם מדינות מתפתחות.

לקראת ביקורה בישראל של סגנית מזכ”ל האו”ם, יזמו מר אילן פלוס, מנהל מחלקת תכנון וקשרי חוץ במש”ב ומר ברנד, נטיעת 18 עצים על שמה של מיג’ירו במטרה לחבר אותה לנושא הייעור ו’שנת היער הבינ”ל’.

סגנית מזכ”ל האו”ם, דר’ אשה-רוז במפגש בכרמל עם (משמאל) אילן פלוס דוד ברנד ומקסוול גיילארד, צלם: אנצ’ו גוש, קק”ל

בעקבות היוזמה, ביקשה מיג’ירו, כי העצים, יינטעו בשטח שרוף בהרי הכרמל.

את תעודת הנטיעה, שהונפקה על ידי קק”ל, תקבל מיג’ירו הערב (א’), במסגרת טקס שייערך ב’מרכז כרמל’, מרכז שעוסק ב’העצמת נשים’ בעולם.

לדברי היערן הראשי בקק”ל, מר דוד ברנד; “הביקור היה משמעותי מאוד. הצלחנו להמחיש לה את מה שאירע בשריפה ביערות כרמל, ויחד עם הידע שלה על מידת המעורבות והסולידריות הבינ”ל, ואת בקשתה לטעת עצים בכרמל, אני חושב שקירבנו אותה מאוד לנושא”.

עוד הוסיף, ברנד, כי מתאם פעולות הומניטאריות של האו”ם, מר מקסוול גיילארד, שהתלווה לסיורה של סגנית מזכ”ל האו”ם, סיכם עם ברנד, כי בעתיד ייפגשו השניים בירושלים במטרה לקדם יחד פרויקטים השותפים לקק”ל, ולאו”ם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן