חתומים בלב ישראל

הטייס רב-סרן עמיחי איטקיס נפל ב-ד’ בכסלו תשע”א (10.11.2010)

באזור מכתש רמון, סמוך לשעה 20:00, עם שלושה מטוסים נוספים, הטייס רב-סרן עמיחי איטקיס, והנווט רב-סרן עמנואל לוי שהיו בגובה של 4,000 מטר לא חשו, כי מטוסם החל לפתע לצלול
0
0
הטייס רב-סרן עמיחי איטקיס נפל ב-ד’ בכסלו תשע"א (10.11.2010)
הטייס רב-סרן עמיחי איטקיס נפל ב-ד’ בכסלו תשע”א (10.11.2010)

הטייס רב-סרן עמיחי איטקיס בן אריאלה וחיים. נפל ביום ד’ בכסלו תשע”א (10.11.2010). בעת מילוי תפקידו והוא בן עשרים ושמונה. הוא הובא למנוחות בבית-העלמין הצבאי בכפר סבא. האלוף עידו נחושתן, הגיע אל בית משפחת איטקיס, במושב שדה ורבורג, להשתתף בצערם. עשרות בני משפחה וחברים כבר באו והתקהלו בבית איטקיס, אשר איבדו בעבר את בנם ברק ז”ל, אשר מת בדרגת סגן-משנה במהלך שירותו הצבאי לפני 12 שנה, במהלך שירותו בחיל הים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במהלך טיסת אימון יירוט לילי, באזור מכתש רמון, סמוך לשעה 20:00, עם שלושה מטוסים נוספים, הטייס רב-סרן עמיחי איטקיס, והנווט רב-סרן עמנואל לוי שהיו בגובה של 4,000 מטר לא חשו, כי מטוסם החל לפתע לצלול.

טייס של מטוס נוסף שהיה באוויר, מיהר ודיווח, כי ראה את כלי הטיס בוער על הקרקע. עם היוודע דבר תאונה ואיבוד הקשר עם המטוס, חשו אל המקום כוחות חילוץ והצלה רבים לסרוק את האזור עד שלבסוף אותרו גופות שני קציני חיל האוויר.

בצהרים, מסר דובר צה”ל, כי מפקד חיל האוויר, האלוף עידו נחושתן, נציגי הרבנות הצבאית, ונציגי בסיס חיל-האוויר ברמון, הגיעו בשעות הצהריים אל אזור ההתרסקות מטוס הקרב מסוג F16I -“סופה במכתש רמון במהלך טיסת אימון לילית

תא”ל נמרוד שפר, אמר; כי “הצוות שהטיס את מטוס ה”סופה” שהתרסק אמש היה ותיק, מוביל ומנוסה, ואנחנו סמכנו עליו במאה אחוז”.

לדבריו, “רס”ן איטקיס נחשב לטייס מנוסה מאוד המכיר היטב את מטוס ה”סופה” וגם הנווט, רס”ן לוי, הוא אחד מהנווטים הראשונים, במטוס זה”.

עמיחי איטקיס בן, 28 היה אמור להתחתן בחודש מרץ 2011 עם קרן, ארוסתו ב-5 השנים האחרונות עמיחי, הותיר אחריו, זוג הורים, ואחות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן