אופנה

נתניה: טיפניס – TIFFANIS, מותג האופנה היוקרתי, פותח סניף חדש בעיר

0
0

עלות הסניף החדש בנתניה 550,000 ₪ ◄ סמנכ”ל שווק המותג “טיפניס” – TIFFANIS, מר נצחי פולת; “בתוכנית להקים עוד 8 סניפים חדשים בהשקעה של 2 מיליון דולר עד שנת 2013” ◄ TIFFANIS, בחרה בדוגמנית טל ברקוביץ’, להוביל את קמפיין קיץ 2011
נתניה: טיפניס - TIFFANIS, מותג האופנה היוקרתי, פותח סניף חדש בעיר
נתניה: טיפניס – TIFFANIS, מותג האופנה היוקרתי, פותח סניף חדש בעיר

מותג האופנה היוקרתי “טיפניס” – TIFFANIS, מרחיב את פעילותו העסקית בישראל, ופותח סניף חדש בעיר נתניה, ברחוב הרצל, בעלות של 550,000 ש”ח.

פתיחת הסניף החדש בנתניה, היא עוד צעד משמעותי בצמיחת המותג וביסוסו כרשת אופנה מצליחה בארץ. כיום משווק המותג ברשתות אופנה נבחרות עם 7 חנויות רשת הממוקמות בערים; ירושלים, תל אביב, חיפה, כפר סבא, רעננה, ראשון לציון, ורחובות.

לדברי סמנכ”ל שווק המותג “טיפניס” – TIFFANIS, מר נצחי פולת; “בתוכנית להקים עוד 8 סניפים חדשים בהשקעה של 2 מיליון דולר עד שנת 2013”.

בחנות החדשה בעיר נתניה, ישולבו בגדי אופנה בצו האופנה הפריזאי, הרעיון מאחורי הקולקציה היא לספק לקונה אמירה אישית מחד וצו אופנה עכשווי מאידך. המותג, פונה למגוון רחב של קהל נשים בכל הגילאים ובכל המידות.

הנשים שאליהן פונה מותג האופנה TIFFANIS, כבר מכירות את עומק אישיותן ונוהות אחרי בגדים המשדרים נוחות, נשיות ועוצמה .

הדוגמנית הבינלאומית טל ברקוביץ’, מתגוררת בימים אלה באנגליה ונמצאת על קו תל אביב-לונדון. היא השתתפה בסרטים הוליוודים כדוגמת; “הנסיך הפרסי” בכיכובו של ג’ייק ג’ילנהול ו”ספינת רוק”, וכמובן הצטלמה לקליפים שרצים ב-אמ.טי.וי, וזכו במקום הראשון במצעדים.

בארץ, כיכבה ב”רוקדים עם כוכבים”, בסדרה השועלים ובעונה החדשה של “החברים של נאור”, הצטלמה למגזינים וקמפיינים גדולים בחו”ל דוגמת ההרודס, מרקס אנד ספנסר, טופשופ, אן סאמרס, מארי קלייר, ווג, ועוד.

טל ברקוביץ’, לומדת משחק בלונדון, כבר שלוש שנים ועסוקה כרגע בחזרות להצגה “ברבור שחור” שעולה בבית ספרה, שם היא מגלמת את התפקיד הראשי של נטלי פורטמן. עד לא מזמן הייתה גם חברה של הזמר אריק ברמן, אך כיום היא רווקה מבוקשת ברחבי העולם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן