מחול

להקת המחול הקיבוצית: אמירה תאומי, תשמש מנכ”לית חדשה ללהקה

0
0

אמירה תאומי, התמנתה למנכ”לית ’להקת המחול הקיבוצית’ במקום המנכ”ל היוצא, נתן טל, ותכהן בתפקיד לצד מנהלה האמנותי וכוריאוגרף הלהקה רמי באר ◄ תאומי; “אני גאה לקבל עלי את התפקיד המאתגר, ונכנסת לנעליו הגדולות של נתן טל… אני מאמינה שרמי ואני נצעיד את כפר המחול והלהקה לשיאים חדשים”.
להקת המחול הקיבוצית: אמירה תאומי, תשמש מנכ
להקת המחול הקיבוצית: אמירה תאומי, תשמש מנכ”לית חדשה ללהקה

אמירה תאומי, התמנתה למנכ”לית להקת המחול הקיבוצית ותכהן בתפקיד לצד מנהלה האמנותי וכוריאוגרף הלהקה רמי באר.

תאומי, בהכשרתה עורכת דין, ובעלת תואר שני במינהל עסקים. בין תפקידיה בעבר, כיהנה, תאומי כמנכ”לית היכל התרבות בעיר אשקלון, ולפניו ניהלה את המשכן לתרבות ואמנות ע”ש שטיינברג בעיר חולון.

את החפיפה בחודש הקרוב, יעביר המנכ”ל הפורש נתן טל שהוביל את הלהקה ב-6 שנים האחרונות להישגים לאומיים ובינלאומיים. טל, פיתח את כפר המחול בגעתון והפך אותו לאבן שואבת לרקדנים מהעולם כולו. כחלק מהשינויים המתגבשים בלהקה תעבור ההנהלה מקיבוץ שפיים לb]’כפר המחול’, כך שכל פעילות הלהקה תרוכז בקיבוץ געתון.

תאומי, חברת האקדמיה לתיאטרון, אמרה בעקבות המינוי, כי; “אני גאה לקבל עלי את התפקיד המאתגר, ונכנסת לנעליו הגדולות של נתן טל. אני שמחה לעבוד עם רמי באר, והלהקה שהגיעה להישגים בינלאומיים מרשימים.

אני רוצה להמשיך ולפתח את כפר המחול עד להיותו מרכז תרבותי בינלאומי בפריפריה ומוקד עליה לרגל לרקדנים ובעלי מקצוע מהארץ ומהעולם. אני מאמינה שרמי ואני נצעיד את כפר המחול והלהקה לשיאים חדשים”.

להקת המחול הקיבוצית

להקת המחול הקיבוצית הינה להקת מחול מודרני מובילה. הלהקה מופיעה בארץ ובחו”ל ומופעיה זוכים לשבחים רבים ופרסים.

להקת המחול הקיבוצית, היצירה, הינה חלק בלתי נפרד מפנתיאון המחול הישראלי

הלהקה שוכנת בקיבוץ געתון המשמש כ”כפר מחול” בגליל. בקיבוץ, מצויים הסטודיו והמגורים של הרקדנים. הקיבוץ הפך בשנים האחרונות למעין מרכז מחול בו יש סדנאות, אולפנות למחול ועוד.

כמו כן בכפר המחול נענים כל צרכי הלהקה מבחינת הטיפולים הנדרשים (לדוגמא פיזוטרפיה). ללהקה מספר יצירות אשר מלוות אותה לאורך השנים, כגון; “זכרון דברים” ו-“עיר עירומה”.

הלהקה מלווה גם את פרויקט “מסע מחול” של הסוכנות היהודית (פרויקט ייחודי זה מאפשר לרקדני מחול יהודים מכל העולם להגיע לישראל, ללמוד על התרבות הישראלית והמסורת היהודית, לצד הכרת נופי ישראל. במסגרת הפרויקט משתלבים הנערים במסגרות המחול שבכפר). כוריאוגרף: רמי באר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן