כאן נתניה

עיריית נתניה, מזדהה עם המאבק לשחרור גלעד שליט ומצטרפת למיזם “5 דקות למענו”

0
0

במסגרת מיזם “5 דקות למענו”, ביום שלישי, הקרוב, בין השעות 10:50-11:10, תקיים עיריית נתניה, באולם הכנסים העירוני, עצרת הזדהות בהשתתפות כלל עובדי העירייה וכן, מגוון פעילויות הזדהות בשיתוף 37,000 תלמידי מערכת החינוך בעיר נתניה
עיריית נתניה, מזדהה עם המאבק לשחרור גלעד שליט ומצטרפת למיזם
עיריית נתניה, מזדהה עם המאבק לשחרור גלעד שליט ומצטרפת למיזם “5 דקות למענו”

במסגרת המאבק לשחרור של החייל גלעד שליט, מצטרפת עיריית נתניה, אל מיזם “5 דקות למענו”, ובתוך כך, תקיים מגוון פעילויות עירוניות להבעת תמיכה במשפחת שליט, ובמאבק לשחרורו של החייל החטוף, השוהה כחמש שנים בשבי ארגון הטרור החאמס.

בתוך כך, בהנחייתה של ראש העיר נתניה, הגב’ מרים פיירברג-איכר, המזוהה עם המאבק לשחרור שליט, הוצבו ברחבי העיר שלטי ענק, תחת הכותרת; “נתניה עם גלעד שליט”.

בנוסף, ביום שלישי, הקרוב, בין השעות; 10:50-11:10 תקיים עיריית נתניה, באולם הכנסים העירוני עצרת הזדהות בהשתתפות כלל עובדי העירייה.

כמו כן, כל מסגרות מערכת החינוך העירונית של נתניה, המקיפה כ-37 אלף תלמידים וילדי כיתות גן, תקיים במועד זה, דיון חינוכי העוסק בסוגיית שחרור החייל החטוף גלעד שליט.

ראש העיר הגב’ פיירברג-איכר, אמרה, כי; “העיר נתניה, כולה מביעה תקווה, כי גלעד, יחזור אלינו במהרה, ויוכל לחגוג בחיק משפחתו את חג הפסח.

אנו רואים חשיבות רבה בהעלאת הנושא לסדר היום הציבורי, וקוראים לכל תושבי נתניה, להצטרף ליוזמה המבורכת ולעצור את ענייני היום-יום לטובת נושא לאומי חשוב זה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן