אוניברסיטה | מכללה

אוניברסיטת חיפה, תעניק תואר ד”ר לשם כבוד למר סמי סגול, יו”ר קבוצת כתר פלסטיק

0
0

סגול, יו”ר קבוצת כתר, הוא ממקימי עמותת “מפעלות חינוך וחברה של הפועל ת’’א”, ובמסגרתה פועלים כ 20,000 ילדים ב 400 נקודות ישוב בארץ ◄ סמי סגול, יקבל התואר על מחויבותו העמוקה לצדק חברתי; פעילותו יוצאת הדופן לקידום חקר ה’מוח’ בישראל, וכהוקרה על פעילותו למען הקהילה
אוניברסיטת חיפה, תעניק תואר ד
אוניברסיטת חיפה, תעניק תואר ד”ר לשם כבוד למר סמי סגול, יו”ר קבוצת כתר פלסטיק

אוניברסיטת חיפה, תעניק תואר ד”ר לפילוסופיה לשם כבוד לאיש העסקים והפילנתרופ מר סמי סגול, במסגרת אירועי חבר הנאמנים ה-39 של האוניברסיטה שיתקיימו בין ה-31 במאי ל-2 ביוני 2011. תואר הכבוד יוענק לו על מחויבותו העמוקה לצדק חברתי וכהוקרה על פעילותיו למען הקהילה.

פרופסור אהרון בן-זאב, נשיא האוניברסיטה, ציין את תרומתו הרבה של מר סגול לקידום החינוך, ההשכלה הגבוהה והמחקר בישראל, שקידתו למען טיפוח ערכי אנוש ועזרה לזולת ואת היותו ידיד נאמן של אוניברסיטת חיפה. “בפעולותיו אלו, מייצג סמי את המיטב שבחברה הישראלית וראוי לאות הכבוד הגבוה ביותר שהאוניברסיטה מעניקה”, אמר פרופסור בן-זאב.

סגול, הוא יו”ר קבוצת כתר, המונה כ-30 חברות בישראל, ארצות הברית ואירופה, ומחזור המכירות השנתי שלה עולה על מיליארד דולר.

אביו, יוסף סגול, הקים בראשית שנות ה-50 את מפעל “כתר פלסטיק” ומראשית שנות ה-80 עבר הניהול לידיו של סמי סגול. כחלק מהמחויבות החברתית של סגול ושל חברת “כתר”, דואגת החברה לקבל לשורותיה עובדים מכל המגזרים של החברה הישראלית.

על פי מדיניותה ממקמת החברה את מפעליה בפריפריה, וסביב כל מפעל נבנית מערכת חברתית וחינוכית ממנה נהנה היישוב כולו.

מרכז הפעילות של החברה נמצא בצפון הארץ, בה פועלים שבעה מפעלים המעסיקים כ-1,000 עובדים, באינטגרציה המשלבת ותיקים, עולים חדשים מרוסיה ואתיופיה, יהודים, דרוזים, מוסלמים ונוצרים.

סגול הוא ממקימי “מפעלות חינוך וחברה של הפועל ת”א”, עמותה חברתית המפעילה תכניות ארציות המשלבות בין פעילות ספורטיבית לבין לימודים ופעילות חברתית- חינוכית, ובמסגרתה פועלים כ-20,000 ילדים ב-400 נקודות ישוב בארץ.

סגול, יחד עם רעייתו טובה, שמים דגש מרכזי על תרומה לקהילה באמצעות חיזוק המוסדות התרבותיים והאמנותיים ותרומה לחברה הישראלית תוך שימת דגש על מערכת החינוך וההשכלה בישראל.

בין פעולותיהם – תרומת אלפי מלגות לתלמידי תיכון, הקמת המחלקה להנדסת הפלסטיקה ומעבדות מחקר על שם יוסף סגול ב’שנקר’ – בית הספר הגבוה להנדסה ולעיצוב; תרומת מלגות בהיקף רחב לתלמידי דוקטורט באוניברסיטאות בישראל ומימון פרויקטים ופעילויות שונות במוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל.

הקמת מרכז D-VISION לעיצוב תעשייתי והנדסה – הפרויקט הייחודי והמתקדם ביותר בתחום זה ועוד.

בשנים האחרונות, מרכז סגול מאמצים בעידוד ’חקר המוח’ בישראל. בין השאר הקים את המרכז למדעי המוח ע”ש יוסף סגול במרכז הרפואי ע”ש שיבא בתל-השומר; מימן את מחקריהם ולימודיהם של תלמידי דוקטורט ישראליים בתחום ה’מוח’; סייע ותמך בפרויקטים שעניינם קידום חקר המוח בישראל.

בשבוע שעבר, נמסר, כי בבקרו יחד עם נשיא המדינה מר שמעון פרס, בספרד, סיכם סגול על קידום שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת UPM, ומרכזי המדע במדריד בנוגע להקמת המרכז הווירטואלי הראשון בעולם לחקר המוח, כבסיס לעבודה משותפת עם מוסדות המחקר וההשכלה הגבוהה המקבילים בישראל.

סגול, פעיל במסגרות ישראליות כלכליות, וולונטריות ואקדמאיות ובשנת 2010, זכה ב’אות הלגיון הצרפתי’ על תרומתו לכלכלה הצרפתית ופועלו לחיזוק קשרי ישראל – צרפת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן