תחבורה ציבורית

שר התחבורה, ב’בר-אילן’: הוראתי ליצור בכניסות לערים נתיבים לתחבורה ציבורית בלבד

0
0

שר התחבורה, ישראל כץ, ב’פורום למשפט, תכנון ומקרקעין’ בחסות המרכז למשפט מסחרי באוניברסיטת בר אילן; “אם הייתי צריך להיות יועץ השקעות, הייתי אומר לאנשים ברחוב; קחו את תוכנית “נתיבי ישראל” (התוכנית שהולכת להאריך את כביש 6 צפונה ודרומה ולרשת את הארץ במסילות רכבת), ותראו לאילו ישובים אמורים להגיע כבישים ורכבות, שם כדאי להשקיע”
שר התחבורה, ב’בר-אילן’: הוראתי ליצור בכניסות לערים נתיבים לתחבורה ציבורית בלבד
שר התחבורה, ב’בר-אילן’: הוראתי ליצור בכניסות לערים נתיבים לתחבורה ציבורית בלבד

עם כל הבעייתיות של עליית מחירי הדלק, יש גם צד חיובי והוא שנפתחת האופציה והפוטנציאל לאפשר מעבר לנסיעה בתחבורה ציבורית. הוראתי למע”צ ולנתיבי איילון ליצור בכניסות לערים נתיבי תחבורה ציבורית בלבד עם אכיפה אלקטרונית. הדבר יאפשר כניסה מהירה יותר לערים בעיקר בשעות העומס”, כך הכריז היום (שלישי) אחה”צ, שר התחבורה, מר ישראל כץ, במפגש הפתיחה של ’פורום למשפט, תכנון ומקרקעין’ בחסות המרכז למשפט מסחרי באוניברסיטת בר אילן.

השר כץ, דבר בפני קבוצה של מהנדסים, שמאים, אדריכלים ואנשי נדל”ן ותשתיות שבאו למפגש ה’פורום למשפט, תכנון ומקרקעין’, ועומדים להתחיל בהשתלמות בנושא במסגרת ’המרכז למשפט מסחרי’ בפקולטה למשפטים. הרצאתו של השר עסקה בפיתוח תשתיות תחבורה ומערכות להסעת המונים בישראל.

“אם הייתי צריך להיות יועץ השקעות, הייתי אומר לאנשים ברחוב; קחו את תוכנית “נתיבי ישראל” (התוכנית שהולכת להאריך את כביש 6, צפונה ודרומה ולרשת את הארץ במסילות רכבת), ותראו לאילו ישובים אמורים להגיע כבישים ורכבות, שם כדאי להשקיע, כי לשם התחבורה, תהיה נוחה.

השקעה בתשתיות לצד טיפול בבירוקרטיה זה אחד הדברים שיש לו משמעות לאומית, כלכלית וחברתית ויראה לאיזה כיוון המדינה מתפתחת”, אמר השר כץ.

פרופ’ אריה רייך, דיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן, ברך את חברי הפורום, ואיחל להם הצלחה בלימודיהם; “ההשתלמות אותה אתם מתחילים היום היא כבר מוסד ותיק שקיים כבר 13 שנים בעולם הנדל”ן.

חרטנו על דגלנו בפקולטה למשפטים להפיץ השכלה משפטית לעוסקים בדיסיפלינות אחרות. במרכז למשפט מסחרי ובמיוחד בתוכניות לתואר השני לומדים אנשים הבאים מרקע של מדעי החברה, כלכלה ומנהל עסקי תואר אקדמי במשפטים. זה מלמד על העובדה שמשפט הוא לא רק עולמם של עורכי הדין, אלא הנורמות משפטיות הן כלי עבודה חשוב לאנשים הנמצאים בצמתים החשובים של קבלת ההחלטות”. סיכם פרופ’ רייך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן