עיתונות | תקשורת המונים

פורסמה רשימת העיתונאים המועמדים לפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית ל-2011

0
0

“הפרס לתקשורת כלכלית איכותית לשנת 2011” של “האגודה לזכות הציבור לדעת”, בין העיתונאים, מועמדים; אורי בינדר, מתן חודורוב, עופר פטרסבורג, סטלה קורין ליבר, זאב קליין, עודד שחר, נחמיה שטרסלר ואחרים ◄ הפרס, בגובה 5,000 דולר, יוענק באירוע השנתי של “האגודה לזכות הציבור לדעת” שיתקיים בפברואר 2011
פורסמה רשימת העיתונאים המועמדים לפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית ל-2011
פורסמה רשימת העיתונאים המועמדים לפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית ל-2011

האגודה לזכות הציבור לדעת, פרסמה הבוקר (ג’) את שמות העיתונאים המועמדים ל’פרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית לשנת 2011’.

בין 14 המועמדים לקבלת הפרס השנה נמצאים (לפי סדר א-ב); אורי בינדר ראש מערכת “מעריב” בדרום, מתן חודורוב הכתב הכלכלי של ערוץ 10, עיתונאי עופר פטרסבורג – כתב הנדל”ן והתשתיות של “ידיעות אחרונות”, הגב’ סטלה קורין-ליבר הפרשנית הכלכלית של העיתון “גלובס”, זאב קליין כתב המאקרו וכתב הכנסת של “ישראל היום”, וכתב “גלובס” בעברו, עודד שחר הפרשן הכלכלי של הערוץ הראשון ו-נחמיה שטרסלר עורך בכיר לכלכלה וחבר מערכת בעיתון “הארץ” ועוד.

’הפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית’, ניתן עבור עיתונאות או תקשורת כלכלית אמיצה המדווחת על נושאים כלכליים כהווייתם, ללא התחשבות בגורמים עסקיים, פוליטיים, תקשורתיים ואחרים.

הפרס ניתן לעיתונאי, פובליציסט או כל אדם אשר תרם תרומה משמעותית ואמיצה לתקשורת כלכלית איכותית בישראל.

בשנים קודמות זכו בפרס; דניאל דורון, מייסד ומנהל “המרכז הישראלי לקידום חברתי וכלכלי”, גיא רולניק, סגן מו”ל “הארץ”, מייסד ועורך ראשי של העיתון TheMarker מוטי בסוק מ- TheMarker וגד ליאור, הכתב הכלכלי וראש מערכת “ידיעות אחרונות” בירושלים.

את הזוכה בפרס לשנת 2011, תבחר וועדת השיפוט בראשות עו”ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, והכוללת את עו”ד נורית אמיתי, יורם גבאי יו”ר פעילים ניהול תיקי השקעות, הגב’ דליה זליקוביץ’, והאלוף (במיל) אורן שחור.

מתן חודורוב, כתב הכלכלי, ערוץ 10 במועמדים לפרס לתקשורת כלכלית איכותית

הפרס, בגובה 5,000 דולר, יוענק, יחד עם הפרס הישראלי לביקורת התקשורת ע”ש אברמוביץ’ ופרס “לדעת” לעבודה אקדמית מצטיינת בתחום ביקורת התקשורת, בטקס של “האגודה לזכות הציבור לדעת” שיתקיים בפברואר 2011.

לדברי ישראל מידד, מ”מ יו”ר האגודה; “בשנים האחרונות אנו עדים למסע לחצים חסר תקדים של גורמים שונים על עיתונאים כלכליים. לכן, דווקא השנה, יש חשיבות להעלאה על נס את פועלם של אותם עיתונאים שעושים מלאכתם נאמנה לטובת הציבור הרחב תוך התעלמות מכל שיקול זר”.

◄ אודות האגודה לזכות הציבור לדעת

“האגודה לזכות הציבור לדעת (Israel’s Media Watch )”, הוקמה במטרה לבצר ולממש את הדמוקרטיה הישראלית על ידי מסירת מידע אמין לציבור על אמצעי התקשורת השונים ועל מידת עמידתם בכללי האתיקה, ההגינות והאובייקטיביות.

האגודה, מקיימת ביקורת ומעקב שיטתי על אמצעי התקשורת במטרה לחשוף הטיות תקשורתיות פוליטיות ותרבותיות. זאת במטרה להעמיק את מעורבות הציבור והמוסדות האחראים בשמירה על כללי האתיקה העיתונאית, והגנה על האזרח הפרטי, בפני ניצול כוחה הגובר של התקשורת כנגדו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן