אוניברסיטה | מכללה

המכללה האקדמית ספיר: פרופ’ ג’ימי וינבלט, מונה לנשיא המכללה

0
0

פרופ’ וינבלט; “ל’מכללות’, חשיבות עצומה בטיפוח המצוינות בפריפריה, בצד טיפוח המצוינות האקדמית, על המרצים והסטודנטים להתערות בקהילות, לתרום ולהשביח את איכות ההוראה בבתיה”ס ובקרב ילדים ונוער” ◄ ראשונים לברך על המינוי היו ראש הות”ת פרופ’ מנואל טרכטנברג, השר פרופ’ אבישי ברוורמן ונשיאת אוניברסיטת בן-גוריון פרופ’ רבקה כרמי.
המכללה האקדמית ספיר: פרופ’ ג’ימי וינבלט, מונה לנשיא המכללה
המכללה האקדמית ספיר: פרופ’ ג’ימי וינבלט, מונה לנשיא המכללה

חבר הנאמנים של המכללה האקדמית ספיר, החליט בישיבתו ביום 15/12/10 למנות את פרופ’ ג’ימי וינבלט לנשיא הבא של ספיר. פרופ’וינבלט, נמצא בשנת שבתון בארה”ב וישוב לארץ בקיץ הקרוב, עם חזרתו יכנס לתפקיד. עד לכניסתו לתפקיד, ימשיך להנהיג את המכללה, פרופ’ אורי רגב כממלא מקום הנשיא.

החלטת חבר הנאמנים, באה לאחר תקופה ארוכה של חיפושים. כזכור בחודש מאי השנה סיים פרופ’ זאב צחור תקופת נשיאות בת 12 שנה, ואחריו מונה פרופ’ ראובן אליה שביקש לסיים את תפקידו לאחר תקופה קצרה.

פרופ’ ג’ימי וינבלט, יליד 1943, אב לשלושה, תושב הישוב עומר. בעל תואר דוקטור בכלכלה של האוניברסיטה העברית.

מ- 1977, מכהן כמרצה באונ’ בן-גוריון בנגב. בין תפקידיו, כיהן כראש המחלקה לכלכלה, דיקן הפקולטה למדעי הרוח והחברה ורקטור האוניברסיטה במשך שתי קדנציות.

פרסם ארבעה ספרים ועשרות מאמרים בתחומי מחקר מגוונים, הוא אישיות מבוקשת בכנסים בינלאומיים וזכה במענקי מחקר רבים ביניהם מטעם; המדען הראשי, משרד התמ”ת, האיחוד האירופי ו’קרן פורד’.

בדבריו בישיבה, ציין פרופ’ וינבלט את החשיבות הרבה שהוא מייחס לתפקידן של המכללות בחיזוק הפריפריה בישראל; “בצד טיפוח המצוינות האקדמית, על המרצים והסטודנטים להתערות בקהילות, לתרום ולהשביח את איכות ההוראה בבתי הספר ובקרב ילדים ונוער”.

עוד ציין, וינבלט, כי בחזונו הוא רואה את המכללה כעוגן ובסיס לטיפוח חיי תרבות ויצירה בקהילות סביבה, כמו גם התמקדות ופיתוח מחקרים הנוגעים למגוון נושאים הקשורים לחברה, לכלכלה ואיכות החיים בישראל. נושאים אשר אינם זוכים בדרך כלל לתשומת לב בקרב הקהילה המדעית.

יו”ר חבר הנאמנים של המכללה, שי חרמש, בירך את הנשיא הנבחר וציין, כי; “לפרופ’ וינבלט, מצפה עבודה רבה בהמשך הפיתוח האקדמי של המכללה. על הפרק עומדות תכניות פיתוח רבות ביניהן הקמת תכניות לתואר ראשון במקצועות תומכי רפואה, ותכניות תואר שני בתקשורת, קולנוע ועבודה סוציאלית”.

חרמש, ציין, כי מיד עם היוודע דבר המינוי, קיבל עשרות שיחות ברכה מראשי הקהילה האקדמית בישראל.

הראשונים לברך היו יו”ר ה’ות”ת’ פרופ’ מנואל טרכטנברג, נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון, פרופ’ רבקה כרמי, והנשיא לשעבר של אונ’ בן-גוריון, השר פרופ’ אבישי ברוורמן.

’המכללה האקדמית ספיר’ היא המכללה הציבורית הגדולה בישראל ולומדים בה למעלה מ- 8,000 סטודנטים ומכהנים בה כ- 750 מרצים המגיעים מכל האוניברסיטאות בארץ. למעלה מ- 40% מהסטודנטים מגיעים אליה ממרכז וצפון הארץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן