טכנולוגיות תקשורת

בזק בינלאומי, נבחרה כ”מובילה טכנולוגית” לשנת 2010 מטעם Avaya הבינ”ל

0
0

זכתה באות הצטיינות בכנס מפיצי חברת אוויה (Avaya) הבינ”ל ◄ אות ההצטיינות ניתן ל’בזק בינלאומי’, על הטמעה מוצלחת של פלטפורמת התקשורת המאוחדת של אוויה בישראל ובקטגוריית “מובילות טכנולוגית” הנחשבת ליוקרתית ביותר
בזק בינלאומי, נבחרה כ
בזק בינלאומי, נבחרה כ”מובילה טכנולוגית” לשנת 2010 מטעם Avaya הבינ”ל

בכנס השנתי בשבוע שעבר שערכה חברת התקשורת Avaya, בעיר ברצלונה, ובנוכחותם של כ-800 נציגים של Avaya ושותפים של החברה מכל רחבי אירופה, זכתה בזק בינלאומי, באות הצטיינות בקטגוריה היוקרתית של “מובילות טכנולוגית”. זכייתה של בזק בינלאומי, הינה על רקע על הצגתה והטמעתה של פלטפורמת התקשורת המאוחדת של “Avaya” בהצלחה מרובה יתרה בישראל.

בזק בינלאומי, הצליחה על פי ועדת השיפוט לייצר תוכנית חדשנית המשלבת מודל פיננסי נוח ללקוחות עם שיווק רחב המותאם לקידום עסקאות בתחום התקשורת. בזכות התוכנית זכתה החברה במכרזים משמעותיים לאספקת ציוד מערכות תקשורת.

כתוצאה מהצלחת הפרויקטים ושביעות הרצון שהביעו הלקוחות, הרחיבה בזק בינלאומי, על פי חבר השופטים את מודל התקשורת המאוחדת ושילבה בתוכנית מערכות תקשורת נתונים (LAN) של Avaya, Contact Center ושירותי PSO נוספים. על ידי הרחבת המודל, הצליחה החברה להתרחב לשווקים נוספים, כולל המגזר הממשלתי וכן להגדיל את היקף העסקאות מול הלקוחות הקיימים.

דן זיצ’ק, סמנכ”ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי; “אנו גאים על הזכייה וההכרה בנו כספק שירות מהמובילים באירופה. הערכתה של ’אוויה’ לעוצמתה של בזק בינלאומי, ליכולותיה הטכנולוגיות המתקדמות ולמקצועיותה בעסקיה, באה לידי ביטוי בהענקת פרס יוקרתי זה, ובשותפות המוצלחת המביאה אותנו להישגים חדשים פעם אחר פעם”.

משה אשכנזי מנהל הפעילות העסקית של אוויה ישראל (Avaya); מסר, כי הוא מברך את בזק בינלאומי על קבלת האות. “בזק בינלאומי היא דוגמה להצלחה של מודל עבודת אוויה עם שותפיה העסקיים תוך כדי הבאת הערכים המוספים של פתרונות אוויה ללקוח.

דן זיצ’ק: אנו גאים על הזכייה וההכרה בנו כספק שירות מהמובילים באירופה

בזק בינלאומי, תיעלה משאבים רבים לטובת ההצלחה המשותפת של החברות, תוך כדי התמקצעות ושימת דגשים על שיפור חווית הלקוח, הפחתת עלויות והשקת טכנולוגיות חדשניות מבית אוויה. כמו כן, אני משוכנע, כי שיתוף הפעולה המוצלח ימשיך לשאת פירות גם בעתיד”.

אודות Avaya;

חברת Avaya, מציעה לעסקים וארגונים פתרונות ושירותים לתכנון, הקמה וניהול רשתות התקשורת שלהם. למעלה ממיליון עסקים ברחבי העולם, לרבות 90% מחברות ה-Fortune 500, מתבססים על הפתרונות והשירותים של Avaya לייעול תהליכים, שיפור הפרודוקטיביות והשגת יתרון תחרותי.
Avaya היא מובילה עולמית בתחום Unified Comunication, ובשילוב יישומי קול, ונתונים על-גבי רשתות ארגוניות. לקוחותיה, ביניהם ארגונים ועסקים גדולים וקטנים כאחד, נהנים משיפור מתמיד בביצועים העסקיים שלהם, בזכות הפתרונות המתקדמים, הבטוחים והאמינים של החברה. Avaya.com

אודות בזק בינלאומי;

בזק בינלאומי, חברת שירותי האינטרנט, התקשורת הבינלאומית והפתרונות הכוללים לעסקים, מובילה בכל תחומי פעילותה עם מחזור שנתי של למעלה מ-1.3 מיליארד ₪ בשנה. בתחום שירותי התקשורת והמחשוב (IT) מובילה בזק בינלאומי את שוק התקשורת לעסקים עם היצע רחב של פתרונות ושירותים המשלבים את רשת התקשורת ותשתיות המחשוב הארגוניות.

בזק בינלאומי, הפכה בשנים האחרונות לשחקן IT משמעותי לצד פעילות הטלקום המסורתית, וכבר היום, מציעה במסגרת מודל IT as a Service שירותים רבים, כגון; Unified Communication,System & Cloud Computing, Networking & Security, Outsourcing, ו- Global Networks.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן