נתניה עיר עסקים

נתניה: ראש העיר, מקלה עם הסוחרים ותאפשר הקלות בהוצאת סחורה לרחוב

0
0

ראש העיר, הגב’ פיירברג – איכר, ביקשה מנכ”ל עיריית נתניה, להתחשב בפניית הסוחרים ובאילוצים הקשורים בדרישת העירייה מהסוחרים לשמור על “קו 0”, ולהכניס את סחורתם לתוך החנויות, כך שיינתנו הקלות ותתאפשר הוצאת סחורה מוגבלת עפ”י קריטריונים וכללים ברורים ומוגדרים
נתניה: ראש העיר, מקלה עם הסוחרים ותאפשר הקלות בהוצאת סחורה לרחוב
נתניה: ראש העיר, מקלה עם הסוחרים ותאפשר הקלות בהוצאת סחורה לרחוב

הגב’ מרים פיירברג – איכר ראש עיריית נתניה, המכונה “אשת הברזל”, מרככת מעט את תדמיתה הקשוחה והיא מחליטה, השבוע, להקל עם הסוחרים בעיר, בכך שתאפשר להם הקלות בדרישה להימנע מהוצאת סחורה לרחוב, וזאת מבלי לפגוע באיכות החיים של תושבי העיר.

ראש העיר, הגב’ פיירברג – איכר, ביקשה ממר איזי ענבר, מנכ”ל עיריית נתניה, להתחשב בפניית הסוחרים ובאילוצים הקשורים בדרישת העירייה מהסוחרים לשמור על “קו 0”, ולהכניס את סחורתם לתוך החנויות, כך שיינתנו הקלות ותתאפשר הוצאת סחורה מוגבלת על פי קריטריונים וכללים ברורים ומוגדרים, אשר יועברו באמצעות הפיקוח העירוני לבעלי העסקים, ובלבד, שלא יפגעו באיכות החיים של תושבי העיר.

דוברת עיריית נתניה הגב’ מיכל שחף, מציינת, כי בכך ביקשה, ראש העיר פיירברג – איכר, לאמץ את ההנחיות המקובלות גם בעיריית תל אביב, בה ניתנת האפשרות להצבה מוגבלת של סחורה מחוץ לחנות על פי קריטריונים ברורים וסחורות מוגדרות בקיוסקים, בחנויות ירקות ומזון ובחנויות פרחים.

בהחלטה זו, יש כדי לערוך שיפור נוסף לאפשרויות שניתנו עד כה על ידי עיריית נתניה, תוך כדי יצירת אחידות ברחבי העיר, כולה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן