עיתונות | תקשורת המונים

אורלי אזולאי, כתבת “ידיעות אחרונות” (Ynet) בוושינגטון, נעצרה בחשד לגידול מריחואנה

0
0

העיתונאית הבכירה אורלי אזולאי, ובעלה הווארד ארנשטיין, כתב רשת CBS, נעצרו שלשום (שבת), בארה”ב, לאחר שבחיפוש שעשתה משטרת וושינגטון בביתם נמצאו צמחי מריחואנה גדלים בחצר ◄ אזולאי; “לי באופן אישי אין כל קשר לנושא מריחואנה, בכל צורה שהיא”.
אורלי אזולאי, כתבת
אורלי אזולאי, כתבת “ידיעות אחרונות” (Ynet) בוושינגטון, נעצרה בחשד לגידול מריחואנה

“הפרסומים בענייני הם חסרי שחר”, כך אמרה אמש (א’), העיתונאית אורלי אזולאי, כתבת “ידיעות אחרונות” (Ynet) בעיר וושינגטון, אשר לפי פרסום בארצות-הברית, באתר האינטרנט של “וושינגטון פוסט” וסוכנות הידיעות “אסושייטד פרס”, נעצרה שלשום (שבת), יחד עם בעלה, הווארד ארנשטיין, המוכר ככתב ותיק ושדרן רדיו של רשת ה-CBS, בחשד לגידול סם מריחואנה למטרות הפצה.

בהודעה מיוחדת שפרסמה כתבה, אזולאי, כי; “הנושא נופח מעבר לכל פרופורציה, וכי הדברים, יתבהרו, בהמשך”.

לדברי העיתונאית הבכירה אזולאי, היא לא נעצרה; “לאחר בירור קצר בבית המשפט, שוחררנו – בעלי ואני – ללא כל ערבות וללא תנאים מגבילים… כי לי באופן אישי אין כל קשר לנושא מריחואנה, בכל צורה שהיא”.

משטרת וושינגטון, מסרה לעיתונאים, כי מאשרת שמדובר במידע שהתקבל ע”י אזרח בתחנת המשטרה, ממנו, עלה, כי צמחי מריחואנה גדלים בחצר הבית של השניים בשכונת ג’ורג’טאון.

לטענת המשטרה המקומית, בחיפוש שערכה נמצאו 11 צמחי קנאביס בגובה של עד כדי שני מטרים בחצר הבית של השניים, ובתוך הבית נמצאו 6 חבילות מריחואנה ארוזות אשר בכל אחת מהן כ-60 גרם מריחואנה.

יצוין, כי חרף העובדה, כי חלפו כ-24 שעות ממעצרה של הכתבת שלו, העיתון ’ידיעות אחרונות’ ואתר האינטרנט שלו ’Ynet’, לא מצאו לנכון עד עתה, לדווח לקוראיו על המקרה המביך שפורסם בהרחבה באתרי האינטרנט בארץ ובחו”ל.

◄ מי זו אורלי אזולאי

אורלי אזולאי (נולדה ב-1953), היא עיתונאית וסופרת פוליטית, ומשמשת נכון ל-2009 ככתבת “ידיעות אחרונות” בארצות הברית.

אזולאי, ילידת העיר ראשון לציון, החלה את דרכה העיתונאית במהלך שירותה בצה”ל, ככתבת “בין גלים” – ביטאון חיל הים, בתקופת מלחמת יום הכיפורים.

לאחר מכן, הצטרפה ל”ידיעות אחרונות” ומונתה לכתבת באזור השרון והעיר נתניה. בתקופה זו, פרסמה סדרת כתבות שזכו להד תקשורתי רב, על המאבק בין כנופיות הפשע בעיר נתניה וגם על שכונת גבעת אולגה אשר בעיר חדרה, אותה הכתירה בזמנו כבירת הפשע באזור. בהמשך דרכה, מונתה לכתבת הפוליטית של העיתון וסיקרה שורה של מערכות בחירות.

ב-1993, נשלחה לעיר פריז ככתבת “ידיעות אחרונות” ב-צרפת. במסגרת תפקידה סיקרה את המגעים הראשונים בין נציגים ישראלים ופלסטינים, וערכה מספר מסעות לצפון אפריקה.

אזולאי, פירסמה לראשונה את “פיקדון רבין”; העובדה כי רה”מ יצחק רבין, הפקיד בידיו של מזכיר המדינה האמריקאי וורן כריסטופר, התחייבות, כי ישראל תיסוג מכל רמת הגולן בתמורה לשלום מלא וסידורי ביטחון עם סוריה.

בספרה על שמעון פרס, תיארה אזולאי, שיחה שהתקיימה בביתו של הנשיא דאז, עזר ויצמן, זמן קצר לאחר שפרס נכנס ללשכת ראש הממשלה, בעקבות רצח רבין.

פרס, סיפר אז לוויצמן שנדהם לגלות את “פיקדון רבין”, שעליו לא ידע הוא עצמו דבר.

ב-1996 שבה אזולאי אל ארץ ישראל, כדי לסקר את מערכת הבחירות, ולאחר מכן, יצאה לוושינגטון כשליחת העיתון בארצות הברית. במסגרת שליחותה סיקרה את ועידות השלום באחוזת ואי, קמפ דייוויד ו-שפרדסטאון.

אורלי אזולאי, יצאה למשימות עיתונאיות במדינות “ציר הרשע” ודיווחה מאיראן, עיראק וצפון קוריאה.

אזולאי, הייתה העיתונאית הישראלית הראשונה שהוזמנה לארמון המלך בעיר ריאד, ודיווחה מפסגת הליגה הערבית ב-ערב הסעודית. כמו כן, סיקרה מוקדי מתיחות ברחבי העולם, ביניהם; אפגניסטן, פקיסטן, כווית, קטאר ומפקדת החזבאללה בעיר ביירות.

◄ ספריה;

• “האיש שלא ידע לנצח” – ביוגרפיה של שמעון פרס בעקבות כשלונו בבחירות 1996 מול בנימין נתניהו.

• “האיש שניצח את עצמו” – על הקרב הפוליטי בין בנימין נתניהו לבין אהוד ברק.

• “אובמה – יש לו חלום” – על מערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2008.

◄ חייה הפרטיים;

אורלי אזולאי, הייתה נשואה ליעקב כץ, בנו של איש מחלקת הספורט של קול ישראל לשעבר יואל כץ, ולהם בן ובת. כיום היא נשואה להווארד ארנשטיין, עיתונאי בכיר וראש משרד הרדיו של CBS בעיר וושינגטון.

אזולאי, היא אחותן הבכורה של הסופרת אילנה ברנשטיין ושל האוצרת והבמאית ד”ר אריאלה אזולאי.

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן