ביטוח |

’הכשרה ביטוח’, הרוויחה כ-32.1 מיליון ₪, בחציון הראשון של השנה

0
0

– וכן רווח של כ-6.5 מיליון ש”ח ברבעון השני וגידול בפרמיות בכל מגזרי הפעילות של חברת ’הכשרה ביטוח’ מקבוצת אלעזרא ◄ עופר טרמצ’י, מנכ”ל הכשרה ביטוח; “תוצאות הרבעון משקפות את האסטרטגיה העסקית, המתמקדת, בין היתר בהרחבת הפעילות וטיובה בתמהיל עסקי רווחי יותר וכן את מדיניות ההשקעות של החברה”.
’הכשרה ביטוח’, הרוויחה כ-32.1 מיליון ₪, בחציון הראשון של השנה
הכשרה ביטוח” ]’הכשרה ביטוח’, הרוויחה כ-32.1 מיליון ₪, בחציון הראשון של השנה

חברת ’הכשרה ביטוח’ מ’קבוצת אלעזרא’, מדווחת על רווח כולל של כ-32.1 מיליון ש”ח בחציון הראשון של השנה ושל כ-6.5 מיליון ש”ח ברבעון השני וגידול בפרמיות בכל מגזרי הפעילות של החברה.

עופר טרמצ’י, מנכ”ל הכשרה ביטוח, לא הסתיר את שביעות רצונו ואמר, כי; “תוצאות הרבעון משקפות את האסטרטגיה העסקית, המתמקדת, בין היתר, בהרחבת הפעילות וטיובה בתמהיל עסקי רווחי יותר, וכן את מדיניות ההשקעות של החברה”.

עוד מדווחת החברה על: גידול של כ-10% בפרמיות שהורווחו ברוטו לעומת החציון המקביל אשתקד, ושל 8% לעומת הרבעון המקביל. גידול של כ-9% בפרמיות שהורווחו ברוטו בביטוח כללי לעומת החציון המקביל אשתקד, ושל 10% לעומת הרבעון המקביל.

גידול של כ-11% בפרמיות ברוטו בביטוח חיים לעומת החציון המקביל אשתקד, ושל 5% לעומת הרבעון המקביל. עודף ההון הנדרש מעל דרישות המפקח ליום ה- 30 ביוני 2010, הסתכם בכ- 70 מיליון ₪. וכן, על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של 16 מיליון שקלים.

◄ עיקרי תוצאות הפעילות ברבעון השני של 2010;

הפרמיות שהורווחו ברוטו במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ- 582.9 מיליון ש”ח, גידול של כ-10% לעומת המחצית המקבילה אשתקד. ברבעון השני, הסתכמו הפרמיות שהורווחו ברוטו בכ- 292.5 מיליון ש”ח, גידול של כ- 8% בהשוואה לכ- 270.1 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. העליה, נובעת מגידול בתיק המבוטחים בכל מגזרי הפעילות של החברה, זאת על אף המשך הירידה בפרמיה הממוצעת בענף רכב רכוש כתוצאה מהתחרות המובנית בענף.

הרווח לפני מס ממגזרי הפעילות של החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ – 24.6 מיליון ש”ח לעומת רווח של כ – 7.2 מיליון ש”ח, במחצית המקבילה אשתקד, וכ– 5.5 מיליון ש”ח ברבעון השני של השנה בהשוואה לרווח של כ– 8.5 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הכולל ’אחרי מס’ במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ- 32.1 מיליון ש”ח לעומת כ-45.8 מיליון ש”ח במחצית המקבילה אשתקד. ברבעון השני הסתכם הרווח הכולל לפני מס בסך של כ- 6.5 מיליון ש”ח, לעומת כ- 6.2 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. זאת, על אף ירידות השערים בשווקי שוק ההון בעולם במהלך הרבעון השני.

סך המאזן ליום 30 ביוני 2010, עומד על כ- 5 מיליארד ש”ח, גידול של כ- 4% בהשוואה ל- 31.12.2009 וגידול של כ- 11% בהשוואה ליום 30.6.2009.

ההון העצמי, המיוחס לבעלי המניות של חברת הכשרה ביטוח, עומד ליום ה- 30 ביוני 2010, הסתכם בכ- 286.3 מיליון ש”ח, גידול של כ- 5.2% בהשוואה ל- 31.12.2009 וגידול של כ- 17% בהשוואה ליום 30.6.2009. ההון העצמי של החברה ליום 30 ביוני 2010, כמוגדר בתקנות הפיקוח על עסקי ביטוח, גבוה בכ- 69.5 מיליון ש”ח, מההון העצמי המינימאלי, הנדרש והמתחייב לפי התקנות. החברה, הודיעה, כי לנוכח התוצאות העסקיות ברבעון השני, היא תחלק דבידנדים, בכפוף לאישור המפקח, בסך של כ- 16 מיליון ש”ח.

◄ ביטוח כללי;

סך הפרמיות, שהורווחו ברוטו, במחצית הראשונה של השנה הסכם לכ- 393.9 מיליון ש”ח, זאת לעומת כ-361.8 מיליון ש”ח במחצית המקבילה אשתקד, גידול של כ-9%. ברבעון השני הסתכמו הפרמיות ברוטו בכ- 199.1 ש”ח, גידול של כ-10% בהשוואה לכ- 181.5 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. העליה, נובעת מגידול בתיק המבוטחים, זאת על אף המשך הירידה בפרמיה הממוצעת בענף רכב רכוש כתוצאה מהתחרות המובנית בענף.

הרווח לפני מס, ממגזר ביטוח כללי, במחצית הראשונה של השנה, הסתכם בכ- 28.4 מיליון ש”ח לעומת רווח של כ-0.5 מיליון ש”ח במחצית המקבילה אשתקד. ברבעון השני הסתכם הרווח בכ- 14.3 מיליון ש”ח, לעומת רווח של כ- 6.3 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח נובע בעיקר משיפור חיתומי בענף רכב רכוש (רווח של 6.1 מיליון ₪ בחציון הראשון של 2010, לעומת הפסד של 2.1 אשתקד).

הרווח הכולל, לפני מס בביטוח כללי, במחצית הראשונה של השנה, הסתכם בכ- 50.0 מיליון ש”ח לעומת כ- 63.1 מיליון ש”ח במחצית המקבילה אשתקד. ברבעון השני הסתכם הרווח הכולל לסך של כ- 18.5 מיליון ש”ח זאת לעומת כ- 8 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח ברבעון השני, נובע משיפור חיתומי בעיקר בענף רכב רכוש.

◄ ביטוח חיים וחיסכון לטווח ארוך;

הכשרה ביטוח, מדווחת על סך הפרמיות שהורווחו ברוטו בחציון הראשון של השנה הסתכם בכ- 189.0 מיליון ש”ח, לעומת כ-169.9 מיליון ש”ח בחציון המקביל אשתקד, גידול של כ-11%. ברבעון השני הסתכם בכ- 93.4 מיליון ש”ח, גידול של כ- 5%, לעומת כ- 88.6 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. העליה נובעת מגידול ב’תיק המבוטחים’.

ההפסד הכולל בביטוח חיים בחציון הראשון של השנה הסתכם בכ- 2.3 מיליון ש”ח לעומת רווח של כ- 9.5 מיליון ש”ח בחציון המקביל אשתקד. ברבעון השני הסתכם ההפסד לסך של כ- 9.8 מיליון ש”ח לעומת רווח של כ- 0.2 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד.

הקיטון, נובע מירידה בהכנסות מהשקעות בנוסטרו ביטוח חיים, על רקע אי הוודאות אשר שררה בשווקי ההון בעולם במהלך הרבעון. ברבעון הנוכחי, החברה החזירה את מלוא דמי הניהול המשתנים בסך של כ- 7.2 מיליון ש”ח אשר נגבו במהלך הרבעון הראשון.

עופר טרמצ’י, מנכ”ל ’הכשרה ביטוח’, מסר עם פרסום הדו”חות; “תוצאות הרבעון משקפות את האסטרטגיה העסקית, המתמקדת, בין היתר, בהרחבת הפעילות וטיובה בתמהיל עסקי רווחי יותר, וכן את מדיניות ההשקעות של החברה.

אנו שמחים להציג רווח כולל של 32 מלש”ח בחציון ושל כ-6.5 מלש”ח ברבעון השני, למרות הירידות שנרשמו בשווקי העולם. תוצאות אלו, יחד עם עודף הון משמעותי, מעידות על איתנותה הפיננסית של החברה. נמשיך לפעול בהתאם לתוכניותינו, על מנת שנוכל להוסיף ולהציג תוצאות נאות גם בהמשך, תוך חיזוק של מעמדה של החברה בענף”.

◄ אודות הכשרה ביטוח;

הכשרת הישוב, חברה לביטוח בע”מ, פועלת בכל ענפי תחום הביטוח הכללי ותחום ביטוח החיים. החברה מוחזקת על ידי חברת הכשרת הישוב החזקות ביטוח בע”מ בשיעור של כ- 60.8% ומר אלי אלעזרא, הינו בעל השליטה בחברת האם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן