אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: בוטלה ההוראה להרתחת המים בעיר

0
0

“יודגש שאיכות המים בעיר אור עקיבא, הייתה עד לתקלה זו מצוינת” – אמר מר משה ביטון, מנהל אגף שפ”ע בעיריית אור עקיבא, והוסיף; “אני שמח שאנו מנהלים מעקב אחר איכות המים דבר שמאפשר זיהוי מוקדם של תקלות. אפשר שהייתה תקלה בדגימה הקודמת”.
אור עקיבא: בוטלה ההוראה להרתחת המים בעיר
אור עקיבא: בוטלה ההוראה להרתחת המים בעיר

בדיקת דיגום חוזרת של מי השתייה בעיר אור עקיבא נמצאה תקינה. ד”ר לילה יעקב, מהנדסת מחוז חיפה של משרד הבריאות שיגרה הבוקר (רביעי, 11.08.2010) מכתב לראש העיר, שמחה יוסיפוב, בו ביקשה להורות לכל תושבי אור עקיבא על הפסקת הרתחת מי השתייה.

בכך הסתיימה יממה, אשר בה נדרשו התושבים להרתיח את מי השתייה. היה זה בעקבות כך שבדיקות מים שגרתיות שנערכו באור עקיבא, העלו תוצאות חריגות.

בעיריית אור עקיבא, אומרים, כי לא לקחו סיכונים מיותרים, והורו אתמול (ג’) בבוקר לתושבים להרתיח את מי השתייה עד להודעה חדשה.

צוותים מאגף התברואה של העירייה, מיהרו לבצע בדיקות חוזרות על מנת לבחון את איכות המים ובמקביל לבחון מהו מקור התקלה.

משה ביטון

“יודגש, כי איכות המים באור עקיבא, הייתה עד לתקלה זו מצוינת” – אמר מר משה ביטון, מנהל אגף שפ”ע בעיריית אור עקיבא, והוסיף; “אני שמח שאנו מנהלים מעקב אחר איכות המים דבר שמאפשר זיהוי מוקדם של תקלות. אפשר שהייתה תקלה בדגימה הקודמת”.

ביטון, שהיה בקשר רציף במשך כל שעות היממה עם משרד הבריאות, ציין ואמר, כי; “עד לקבלת התוצאות החוזרות נקטנו בצעד של זהירות מתוך אחריות לבריאות הציבור. אני שמח שמי השתייה של אור עקיבא, נשארו כתמיד ברמה מעולה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן