כאן נתניה

נתניה: התחנה המרכזית החדשה (משופצת) נחנכה במעמד שר התחבורה, וראש העיר

0
0

התחנה המרכזית בעיר נתניה, היא החלוצה הטכנולוגית בישראל בשילוב צגי מידע דיגיטאליים לנוסעים באמצעות טלוויזיות מקצועיות של סמסונג, מבית קבוצת חיון ◄ היקף הפרויקט, שהושלם ע”י חברת ההפקות אולטופ, נאמד במאות אלפי שקלים. זאת, במסגרת פרויקט רחב בהיקף של מיליוני שקלים שעתיד להגיע לתחנות מרכזיות נוספות בישראל.
נתניה: התחנה המרכזית החדשה (משופצת) נחנכה במעמד שר התחבורה, וראש העיר
נתניה: התחנה המרכזית החדשה (משופצת) נחנכה במעמד שר התחבורה, וראש העיר

השבוע נחנכה בעיר נתניה, התחנה המרכזית החדשה (משופצת) במעמד שר התחבורה, ישראל כץ וראש העיר, הגב’ מרים פיירברג-איכר. התחנה המרכזית בנתניה היא התחנה הראשונה בישראל שמרושתת בצגי מידע טכנולוגיים של חברת סמסונג, מבית קבוצת חיון, הממוקמת בא.ת פולג בנתניה . היקף הפרויקט, שהושלם ע”י חברת ההפקות אולטופ, נאמד במאות אלפי שקלים. זאת במסגרת פרויקט רחב בהיקף של מיליוני שקלים שעתיד להגיע לתחנות מרכזיות נוספות בישראל.

שר התחבורה, ישראל כץ וראש העיר, מרים פיירברג-איכר, התרשמו מהמסכים המשוכללים של סמסונג, שנשאו ברכה לרגל חנוכת התחנה, וקיבלו הסבר קצר מאת בוקי חיון, מנהל פיתוח עסקי ב’קבוצת חיון’ – נציגת סמסונג אודות המסכים וייעודם. לסיור הצטרפו גם דוד חנונו – מנהל המוצר של המסכים המקצועיים בקבוצת חיון וירון לב, מנהל מוצר IT, ב’סמסונג ישראל’.

התחנה המרכזית בנתניה, צוידה בכ- 20 טלוויזיות מקצועיות (LFD) מתוצרת סמסונג שנועדו לתת מידע לנוסעים על קווי האוטובוסים ליעדים השונים. כיום, רוב התחנות המרכזיות בישראל אינן מרושתות במערכות טכנולוגיות למידע לנוסעים, דבר שהוא בהחלט מתבקש עקב השינויים התכופים של הזמנים והקווים.

התחנה המרכזית בעיר נתניה, בחרה להיות החלוצה הטכנולוגית בישראל בשילוב צגי מידע דיגיטאליים לנוסעים באמצעות הטלוויזיות המקצועיות של סמסונג. המסכים נועדו לעדכן את הנתונים בכל רגע נתון, וכך להעניק לנוסעים את המידע העדכני ביותר.

בנוסף למידע השגרתי שניתן לנוסעים, ישנם פעמים שישנו עיכוב עם קו זה או אחר, שביתת נהגים ועוד סיטואציות כאלה או אחרות בלתי צפויות. המסכים, שניחנו ביכולת שליטה מרחוק באמצעות מחשב שנמצא בתוכם, יעדכנו את הנוסעים באופן מיידי על השינויים ויימנע הצורך להמתין בתור הארוך לקבלת מידע בדלפקי המודיעין.

מסכי הענק המקצועיים של סמסונג

את קטגוריית ה- (Large Format Display (LFD, שהפכה לדבר החם בעולם הפרסום הדיגיטאלי, החלה SAMSUNG לשווק בשנה האחרונה. מדובר בסדרת טלוויזיות מקצועיות בעלת יתרונות מוכחים על פני הטלוויזיות הסטנדרטיות.

התחנה המרכזית נתניה: חלוצה טכנולוגית בישראל בשילוב צגי מידע דיגיטאליים לנוסעים

הטלוויזיות הרגילות מיועדות לצפיה בבית בלבד בעוד הטלוויזיות המקצועיות מיועדות גם לתצוגה במקומות ציבוריים. טווח הבהירות הרחב שלהם (500-3,000 ניטס לעומת 450-500 ניטס בטלוויזיות הרגילות) מאפשר את שמירת איכות התצוגה גם במקומות מוארים, כמו בתחנה המרכזית בעיר נתניה.

אודות קבוצת חיון

קבוצת חיון (1970) מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת לרשתות קמענואיות, ארגונים, מוסדות ולמעל 1000 משווקים. כיום, מהווה חיון כנציגתה הרשמית של חברת SAMSUNG העולמית, שעפ”י דו”ח BNA, נתח השוק שלה במסכי מחשב הוא 36% בחציון הראשון של 2009. בין השאר, מפיצה חיון את המחשבים הניידים שלה, מסכי מחשב, מסכים ייחודיים משולבי מחשב-טלויזיה, מסכי ענק LFD, מקרנים, צורבים ופתרונות אחסון שונים. קבוצת חיון, מייצגת גם את החברות אינטל, מיקרוסופט, די-לינק, Microtek, אלקטל-לוסנט ועוד.

בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח “כחול לבן”, המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת”י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL.

רכישת החברות “כור תקשורת ישראטל” ו”מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק”, ספיריטוס, בעבר, הפכה את קבוצת חיון לחברת ההפצה המובילה בתחומה. בין לקוחות הקבוצה נמנים משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה”ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי.

הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בעיר נתניה והיא מעסיקה בישראל מעל ל-100 עובדים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן