לימודים | קורסים עסקים נעים

רשות הטבע והגנים, פותחת קורס השלמה של מורי דרך

0
0

הקורס במהלך חודשים יולי – אוגוסט, מפגש עם מומחים של רשות הטבע והגנים ◄ לבוגרי הקורס, תוענק תעודת ’תו תקן’, תעודת היתר להדרכת טיולים דרך משרד החינוך בכל מערכות החינוך ובכל אזורי הטיולים בארץ ◄ עלות הקורס 1750 ₪, העלות אינה כוללת כלכלה וקורס עזרה ראשונה.
רשות הטבע והגנים, פותחת קורס השלמה של מורי דרך
רשות הטבע והגנים, פותחת קורס השלמה של מורי דרך

מתכוננים לחזרה לבית הספר? יש לך רישיון “מורה דרך” של משרד התיירות? מעוניין/ת להדריך גם קבוצות תלמידי משרד החינוך? רשות הטבע והגנים, הודיעה כי היא פותחת קורס נוסף המקנה תעודת היתר הדרכה של משרד החינוך. הקורס, יתקיים במהלך חודשים יולי – אוגוסט, יתקיים בימי שני ב’שמורת הטבע נחל מערות’ ויכלול 110 שעות לימוד אקדמיות. במסגרת חובות הניווטים תתבצע לינת שטח בחניון לילה.

הקורס המתקדם המתבסס על ידע מקצועי קיים וניסיון, מיועד למורי דרך, אשר השלימו את חובותיהם ובעלי רישיון בתוקף. תינתן עדיפות לבעלי ניסיון בהדרכה.

הקורס, מבוסס על תכני הלימוד הנדרשים ע”י משרד החינוך בהם הפוטנציאל החינוכי של הטיול, דרכי הדרכה, תפיסת תפקיד המדריך, המדריך והקבוצה. תפיסה מערכתית של מודל נופאדם, מיומנויות השדה וניווטים, בטחון ובטיחות בטיולים.

במהלך הקורס, יישמו את הנלמד תוך שימוש בתכנים מקצועיים בהם עוסקת רשות הטבע והגנים; עיסוק במגוון המינים, נושא שהוכרז ע”י משרד החינוך, כנושא השנתי לבתי הספר.

הקורס, יכלול בונוס; מפגש עם מומחים של רשות הטבע והגנים. לבוגרי הקורס, תוענק תעודת ’תו תקן’, תעודת היתר להדרכת טיולים דרך משרד החינוך בכל מערכות החינוך ובכל אזורי הטיולים בארץ.

התנאים לקבלה ל’קורס השלמה למורי דרך’, כוללים משלוח צילומים של המסמכים הבאים; רישיון מורה דרך, תעודת בגרות מלאה, תעודת זהות, תעודת יושר מהמשטרה, תעודת מגיש ע”ר בתוקף (במידה ויש). עמידה בימי מיון שיתקיימו טרם תחילת הקורס.

עלות הקורס; 1750 ₪, העלות אינה כוללת כלכלה וקורס עזרה ראשונה. תינתן 10% הנחה למדריכי רשות הטבע והגנים שאושרו ע”י אגף חינוך.

להרשמה, יש לשלוח קורות חיים לכתובת המייל: u.hadracha@npa.org.il מספר המקומות מוגבל. פתיחה מותנית במינימום נרשמים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן