ביטוח |

הכשרה ביטוח: שיפור ברוב מגזרי הפעילות של החברה, רווח כולל של כ- 25.5 מיליון ₪

0
0

מתוצאות הרבעון הראשון של שנת 2010, של פעילות ’הכשרה ביטוח’, חל גידול של כ- 11% בפרמיות ברוטו לעומת התקופה המקבילה אשתקד ◄ שיפור משמעותי ברווח החיתומי בתחום האלמנטרי ובביטוח חיים ◄ החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות, בכפוף לאישור המפקח, בגין תוצאות הרבעון הראשון בסך של כ- 26 מיליון ש”ח
הכשרה ביטוח: שיפור ברוב מגזרי הפעילות של החברה, רווח כולל של כ- 25.5 מיליון ₪
הכשרה ביטוח: שיפור ברוב מגזרי הפעילות של החברה, רווח כולל של כ- 25.5 מיליון ₪

חברת הכשרת הישוב חברה לביטוח בע”מ, מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום הביטוח בישראל, מדווחת היום (ראשון), על שיפור ברוב מגזרי הפעילות של החברה, רווח כולל של כ- 25.5 מיליון שקלים. עופר טרמצ’י, מנכ”ל חברת ’הכשרה ביטוח’, מסר עם פרסום הדוחות, כי; “בהמשך לשנת 2009, אופיין גם הרבעון הראשון של שנת 2010 בתנופת עשייה ושיפור במגזרי הפעילות של החברה”.

טרמצ’י; “אנו שבעי רצון מתוצאות הרבעון, אשר מהוות עדות נוספת להצלחתנו ביישום התוכנית האסטרטגית של החברה המתמקדת, בין היתר, בהרחבת הפעילות וטיובה, וזאת בתמהיל עסקי רווחי יותר. אנו מציגים רווח כולל ועודף הון משמעותי, אשר מהווים צעד נוסף בביסוס האיתנות הפיננסית של החברה לצד המשך הצמיחה בהיקף הפרמיות בכל תחומי הביטוח.

הכשרה ביטוח, תמשיך לפעול בהתאם לתוכניותיה על מנת שתוכל להמשיך ולהציג תוצאות נאות גם בהמשך”. סיכם מנכ”ל חברת ’הכשרה ביטוח’.

◄ להלן, עיקרי תוצאות הפעילות ברבעון הראשון של 2010;

● הפרמיות שהורווחו ברוטו, ברבעון הראשון, הסתכמו בכ- 290.3 מיליון ש”ח, גידול של כ- 11% בהשוואה לכ- 261.6 מיליון ש”ח בתקופה המקבילה אשתקד. העליה נובעת מגידול בתיק המבוטחים ברוב מגזרי הפעילות של החברה.

● הרווח לפני מס ממגזרי הפעילות של החברה, הסתכם בכ – 20.8 מיליון ש”ח בהשוואה להפסד של כ– 1.3 מיליון ש”ח בתקופה המקבילה, אשתקד. השיפור החד, נובע בעיקר משיפור בתוצאות החיתומיות בביטוח אלמנטארי בעיקר בענף רכב רכוש, וכן גידול בהכנסות מהשקעות שנזקפו לדוח רווח והפסד, וכן, גביית דמי ניהול משתנים בביטוח חיים.

● הרווח הכולל, ברבעון הראשון, הסתכם לסך של כ- 25.5 מיליון ש”ח לעומת כ- 39.6 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הכולל מושפעת מקיטון בתשואות בשוק ההון הישראלי על השקעות החברה בתיק הנוסטרו לעומת רבעון מקביל אשתקד, אשר אופיין בעליות חדות בשווקי ההון בעולם. קיטון זה בתשואות, קיזז את השיפור החד, אשר נרשם ברווח ממגזרי הפעילות של החברה.

● סך המאזן ליום 31 במרץ 2010, עומד על כ- 5 מיליארד ש”ח, גידול של כ- 5% בהשוואה ל- 31.12.2009 וגידול של כ- 14% בהשוואה ליום 31.3.2009.

● ההון העצמי, המיוחס לבעלי המניות של חברת ’הכשרה ביטוח’, ליום ה- 31 במרץ 2010, הסתכם בכ- 298 מיליון ש”ח, גידול של כ- 9.4% בהשוואה ל- 31.12.2009 וגידול של כ- 20% בהשוואה ליום 31.3.2009. ההון העצמי של החברה ליום 31 במרץ 2010, כמוגדר בתקנות הפיקוח על עסקי ביטוח, גבוה בכ- 83 מיליון ש”ח מההון העצמי המינימאלי הנדרש המתחייב לפי התקנות. לאחר תאריך המאזן גייסה החברה סכום של 35 מיליון ש”ח כתבי התחייבות נדחים המוכרים כהון שלישוני מורכב, וכן, חילקה דיבידנד בסך של כ-8 מליון ש”ח. לאחר ביצוע פעולות אלו עודף ההון הינו 89.5 מליון ₪, מעבר לדרישות המפקח.

◄ ביטוח כללי

● סך הפרמיות שהורווחו ברוטו, ברבעון הראשון, הסתכמו בכ- 194.7 מיליון ש”ח, גידול של כ- 8% בהשוואה לכ- 180.3 מיליון ש”ח בתקופה המקבילה, אשתקד. עלייה זו, נובעת מגידול כמותי משמעותי במספר הפוליסות וגידול בכמות סוכני הביטוח העובדים עם החברה.

● הרווח לפני מס ממגזר ביטוח כללי, הסתכם בכ- 14 מיליון ש”ח, לעומת הפסד של כ- 5.8 מיליון ש”ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח נובע משיפור חיתומי בעיקר בענף רכב רכוש ומגידול בהכנסות מהשקעות שנזקפו לדוח רווח והפסד.

● הרווח הכולל בביטוח כללי של ’הכשרה ביטוח’, ברבעון הראשון הסתכם לסך של כ- 31.6 מיליון ש”ח לעומת כ- 54.8 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הכולל נובעת מקיטון בתשואות בשוק ההון בישראל, לעומת רבעון מקביל, אשתקד, אשר אופיין בעליות חדות בשוקי ההון.

◄ ביטוח חיים וחיסכון לטווח ארוך;

● סך הפרמיות שהורווחו ברוטו, הסתכם בכ- 95.6 מיליון ש”ח, גידול של כ- 18% לעומת של כ- 81.3 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. העלייה, נובעת מגידול בתיק המבוטחים.

● הרווח ממגזר ביטוח חיים וחיסכון לטווח ארוך, של ’הכשרה ביטוח’, הסתכם בכ- 6.7 מיליון ש”ח, גידול של כ- 49% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

● הרווח הכולל בביטוח חיים ברבעון הראשון, הסתכם לסך של כ- 7.5 מיליון ש”ח לעומת כ- 9.2 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון, נובע מירידה בהכנסות מהשקעות בנוסטרו ביטוח חיים, אשר הקטינו את המרווח הפיננסי, מנגד ברבעון הנוכחי החברה גבתה סך של כ- 7.4 מיליון ש”ח דמי ניהול משתנים כאשר ברבעון המקביל אשתקד לא נגבו דמי ניהול משתנים כלל. החברה, החלה בגביית דמי ניהול משתנים רק ברבעון השלישי של שנת 2009.

● הערך הגלום של תיק הביטוח (Embedded Value) ליום 31.12.09 של ’הכשרה ביטוח’, הגיע לסך של כ – 455 מיליון ש”ח לעומת כ – 290 מיליון ש”ח ליום 31.12.08, גידול של כ-57%.

◄ אודות חברת הביטוח;

הכשרת הישוב חברה לביטוח בע”מ (“הכשרה ביטוח”) היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בתחום הביטוח בישראל.

הכשרה ביטוח, פועלת אך ורק באמצעות סוכני ביטוח ועובדת יחד עם סוכניה למציאת מגוון פתרונות המותאמים לצורכי הלקוחות. ערכים אלה, מבטאים את רוח ההתחדשות והקדמה המפעמת בהכשרה ביטוח ובקבוצת אלעזרא בכללותה.

בשנת 2006, נרכשה הכשרה ביטוח על ידי קבוצת אלעזרא. בעקבות שינוי הבעלות, עברה הכשרה ביטוח היערכות פנימית מחודשת וכיום היא מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום אלמנטארי, חיים ובריאות.

כיום, נמצאת חברת הכשרה ביטוח בשליטתו של מר אלי אלעזרא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן