חוף השרון

המועצה האזורית חוף השרון: ערב הצדעה לאנשי החינוך מצטיינים עם אחינועם ניני

0
0

אלי ברכה, ראש המועצה האזורית חוף השרון: הצבתי לי בראש העדיפויות את תחום החינוך. לדעתי, ההישגים נמדדים לא רק בציונים אלא בערכים ◄ הזמרת אחינועם ניני: אני לא זוכרת מתי התרגשתי כך לפני הופעה. אני שמחה להופיע בפני אנשי החינוך המדהימים שעושים עבודה מצוינת ומוקירה להם תודה על כל תרומתם ועשייתם למען הילדים
המועצה האזורית חוף השרון: ערב הצדעה לאנשי החינוך מצטיינים עם אחינועם ניני
המועצה האזורית חוף השרון: ערב הצדעה לאנשי החינוך מצטיינים עם אחינועם ניני

ערב הצדעה לאנשי החינוך של המועצה האזורית חוף השרון, התקיים לראשונה בסוף השבוע שחלף (רביעי), באולם שפיים, והוא כלל את כל אנשי החינוך והשותפים למערך החינוכי, החל מגננות, רכזות לגיל הרך, מורים ועד ועדי הורים ורכזי תנועות נוער. את האירוע, יזמה מנהלת מחלקת החינוך במועצה, הגב’ שוש אקהאוז.

הערב עמד בסימן ’מצויינות’ כיעד מרכזי במערכת החינוך של המועצה האזורית חוף השרון. כל בית ספר, התבקש לבחור את ’המורים המצטיינים’ שלו, אשר עומדים בקריטריונים שנקבעו, כגון; שלוש שנות עבודה בחינוך במועצה, יוזמה מקורית, ושיפור הישגי או ערכי בקרב תלמידי המועצה.

במהלך הערב, חולקו תעודות הצטיינות על ’יוזמות חינוכיות’ לחמשת המורים המצטיינים שנבחרו; לגב’ חיה אברהמי, מורה לאומנות בבית החינוך המשותף חוף השרון, למר נתי ברק, רכז חטיבת הביניים בבית החינוך המשותף חוף השרון, לגב’ שירה סודרי, מורה לאנגלית בביה”ס ויצמן, לגב’ שלומית קלר, רכזת שכבה י”א בכפר הנוער נוה הדסה’ ולגב’ בתי בן עזרא, סייעת הגיל הרך בביה”ס חוב”ב.

אלי ברכה, ראש המועצה האזורית חוף השרון, ברך את הזוכים על תרומתם ועשייתם והוסיף; “מאז שנבחרתי לכהן כראש המועצה, הצבתי לי בראש העדיפויות את תחום החינוך.

לדעתי, ההישגים נמדדים לא רק בציונים אלא בערכים ואנו במועצה, מנהלים שיחות ודיונים רבים, כדי להוסיף תכניות ערכיות שמעודדות ערכים טובים.

אחד הביטויים לכך הוא האחוז הגבוה של המתגייסים לצה”ל בכלל, וליחידות המובחרות בפרט, בקרב בני הנוער של חוף השרון, ואני מקווה, כי נמשיך בדרך זו”. אמר ראש המועצה.

המפקחת רויטל איזנברג, בירכה את המורים המצטיינים בשם ד”ר סולי נתן, מנהלת מחוז מרכז של משרד החינוך, וציינה; “התברכתם במיומנות ומקצועיות עם אישיות חינוכית לילדים והקשבה לכל פרט ופרט. פועלכם כמחנכים, והצטיינותכם היא העדות למערכת חינוך, ראויה במועצה אזורית חוף השרון, ששוקדת על חינוך טוב לתלמידים בשילוב תורה ודרך ארץ”.

לאחר מכן, התקיים מופע מרהיב ומרגש של הזמרת אחינועם ניני, תושבת אחד מישובי המועצה האזורית חוף השרון, שמיוזמתה בחרה לקחת חלק בערב מכובד זה; “אני לא זוכרת מתי התרגשתי כך לפני הופעה. אני שמחה להופיע בפני אנשי החינוך המדהימים אשר עושים עבודה מצוינת ומוקירה להם תודה על כל תרומתם ועשייתם למען הילדים.

בתור אמא לשני ילדים, הלומדים במערכת החינוך של המועצה האזורית חוף השרון, אני שמחה וגאה שהשתתפתי בערב חשוב שכזה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן