יום ירושלים

שר החינוך: למעלה מ-400,000 בני נוער, ביקרו בירושלים מתחילת שנת הלימודים

0
0

שר החינוך, גדעון סער במסגרת פרויקט “נעלה לירושלים”: משרד החינוך, מעודד תוכנית “נעלה לירושלים” שגם כיתות אחרות תעלנה לירושלים על מנת לטייל, ללמוד, ולחוות את העיר, כך עד סוף שנת הלימודים מספרם הכולל של העולים לירושלים צפוי לעבור את חצי מיליון מבקרים.
שר החינוך: למעלה מ-400,000 בני נוער, ביקרו בירושלים מתחילת שנת הלימודים
שר החינוך: למעלה מ-400,000 בני נוער, ביקרו בירושלים מתחילת שנת הלימודים

“למעלה מ-400,000 בני נוער, ביקרו מתחילת שנת הלימודים הנוכחית, תש”ע, בעיר ירושלים, ובאתריה השונים במסגרת פרויקט “נעלה לירושלים”, וסך המבקרים עד סוף השנה צפוי לעבור את החצי מיליון תלמידים”. כך מסר שר החינוך מר גדעון סער, לרגל כנס הנוער הארצי (National Youth Conference) לציון מ”ג שנים לאיחוד ירושלים (Jerusalem Day), אשר התקיים היום, יום שלישי, כ”ז באייר תש”ע, 11/5/2010 בבריכת הסולטאן בעיר ירושלים.

שר החינוך, הוסיף שכדי להעצים את ההיכרות, תחושת השייכות והאהבה לירושלים בירת ישראל, הנחה לפני כשנה את בכירי משרדו לפתח תוכנית חינוכית חדשה המיועדת לתלמידי כיתות ה’,ז’ ו-י’ במסגרתה מחויב כל תלמיד (מכל המגזרים) לבקר לפחות 3 פעמים בעיר ירושלים, במהלך 12 שנות לימודיו.

השר סער, ציין, כי משרד החינוך בראשותו מעודד כיום הגעה לירושלים בעיקר של בני נוער מאזור הפריפריה ואף מסבסד את הגעתם בצורה משמעותית (עד 75% מעלות הנסיעה)

לצורך יישום התוכנית, “נעלה לירושלים”, הקצה משרד החינוך , במסגרת תוכנית היעדים שהוצגה לפני כחצי שנה לממשלה ולכנסת, תקציב כולל של 15 מיליון ₪, אשר הביא להגדלה משמעותית במספר התלמידים המסיירים בירושלים.

שר החינוך, סער, הוסיף, כי במקביל לתוכנית “נעלה לירושלים”, מעודד משרדו גם כיתות אחרות לעלות לירושלים על מנת לטייל, ללמוד, ולחוות את העיר, כך עד סוף שנת הלימודים מספרם הכולל של העולים לירושלים צפוי לעבור את חצי מיליון מבקרים, ביניהם; תלמידים, מורים, ועדי הורים ומקבלי החלטות במערכת החינוך. יצוין, כי בשנה שעברה, תשס”ח, עלו לירושלים כ- 200,000 בני נוער.

מתחילת השנה, נרשמו כ 872,435 ביקורים באתרים בירושלים, ראה טבלה למטה, עם נתונים המתייחסים למספר התלמידים שביקרו באתרים השונים (יש לציין שברוב המקרים ביקר תלמיד ביותר מאתר אחד באותו היום).

<!–JerusalemDayNationalYouthConferenceGideonSaarTab_k-n_11-05-10_02.htm–>כנס הנוער הארצי לציון מ”ג שנים לשחרור העיר העתיקה, ואיחודה של ירושלים במלחמת ששת הימים, נערך היום, שלישי בבריכת הסולטאן שבירושלים.

במלחמה זאת באו לידי ביטוי גילויים מופלאים של אחווה, רעות, אומץ לב וגבורה. הסיורים של בני הנוער ברחבי העיר ממחישים למשתתפים את חשיבות איחודה של ירושלים כבירת הנצח של מדינת ישראל.

אל ירושלים, יעלו למעלה מ- 10,000 תלמידים מכל רחבי הארץ, במסגרת לימודי של”ח וידיעת הארץ, אשר יסיירו ברחבי העיר ירושלים על קו התפר בעקבות לוחמים ויבקרו באתריה ובשכונותיה. את היום סיכמה עצרת נוער חגיגית בבריכת הסולטאן במעמד כב’ שר החינוך ח”כ גדעון סער.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן