כאן סלבס ישראל

משה מנו וכוכבי ’ארץ נהדרת’ הפליגו לפרק האחרון העונה ב”גולדן איריס” של מנו ספנות

0
0

“עבורי הייתה זו חוויה מיוחדת ויוצאת דופן” – ציין בהתרגשות, איש הספנות והעסקים משה מנו, הבעלים של “מנו ספנות”, כאשר אנשי “ארץ נהדרת” בהפקה, השחקנים וכל המשתתפים, הודו לו בסיום בתשואות על האירוח המצוין שלו זכו באוניית התענוגות “גולדן איריס” ◄ ’שלום לך ארץ נהדרת’, סגרה את העונה, ברייטינג של 26.8%.
משה מנו וכוכבי ’ארץ נהדרת’ הפליגו לפרק האחרון העונה ב
משה מנו וכוכבי ’ארץ נהדרת’ הפליגו לפרק האחרון העונה ב”גולדן איריס” של מנו ספנות

איש הספנות והעסקים משה מנו, הבעלים של “מנו ספנות” התפנה מסדר יומו הצפוף, והצטרף ליום הצילומים הארוך והמפרך שעשו כוכבי ומפיקי הסדרה “ארץ נהדרת” על סיפון אוניית הפאר שלו ה”גולדן איריס” בשבוע שעבר. יצוין, כי היום (א’) פורסמו נתוני הצפייה שלשידורי סוף השבוע האחרון, מהם עולה כי התוכנית המובילה; ’שלום לך ארץ נהדרת’, סגרה את העונה, ברייטינג של 26.8%.

במסגרת צילומי הפרק האחרון, בעונה השביעית של הסדרה “ארץ נהדרת” בפרק “ארץ נעדרת” בו נחשפה ישראל בשנת 3010.

איש הספנות והעסקים מר משה מנו, שיודע היטב כיצד נראית ומתפקדת אוניית הדגל של חברת הספנות שלו כיום עם ה”גולדן איריס”, ספינת התענוגות הגדולה ביותר בישראל. לכן הוא היה גאה ושמח לפגוש את “המקפלות”, “הישראלי היפה”, “שאולי”, ה”מעתוקיות” ושאר כוכבי סדרת הטלוויזיה הסאטירית המצליחה “ארץ נהדרת”.

אלה הפכו את האוניה ל”סט צילומים ענקי” משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הלילה המאוחרות, כאשר כל צוות התוכנית, יחד עם הבעלים של האונייה משה מנו, רעייתו איריס וילדיו מורן ו-לירן, הצטרפו למסיבת סיום העונה.

ארץ נהדרת – מריאנו אידלמן כ-ביבי עם משה מנו בגשר אוניית גולדן איריס

“עבורי הייתה זו חוויה מיוחדת ויוצאת דופן” – ציין בהתרגשות, משה מנו, כאשר אנשי “ארץ נהדרת” בהפקה, השחקנים וכל המשתתפים, הודו לו בסיום בתשואות על האירוח המצוין שלו זכו באוניית התענוגות “גולדן איריס”.

“גולדן איריס” נחשבת כיום אניית הזהב של ישראל, היא מכילה כ- 400 חדרים וכ- 1000 נוסעים באוניה, הכי יוקרתית בארץ. חדר כושר מול הים, שדרות שופינג דיוטי פרי, חדרים אקסקלוסיביים, מסעדה עשירה, בר מודרני, בריכות רחבות ידיים, סיפוני שיזוף, ספא סאונה ועוד.

למען האמת גם אני מתכננת הקיץ טיול באוניה “גולדן איריס”… אז בינתיים, יאללה, ממממ… ביי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן