טכנולוגיות תקשורת

משרד התקשורת, מפרסם שימוע לחברת ’הוט טלקום’ בנושא שירות טריפל

0
0

מנכ”ל משרד התקשורת עדן ברטל: “השינוי המוצע, כתוצאה מהשימוע, יוביל להנמכת חסמי מעבר של לקוחות בין קבוצות התקשורת ויגביר התחרות בענף” ◄ במידה וחבילת השירותים כוללת טלפוניה, תשתית לאינטרנט ושידורים (טריפל), תקופת ההתחייבות תהיה זהה לכל מרכיבי חבילת השרותים ולתקופה מרבית של 18 חודשים.
משרד התקשורת, מפרסם שימוע לחברת ’הוט טלקום’ בנושא שירות טריפל
משרד התקשורת, מפרסם שימוע לחברת ’הוט טלקום’ בנושא שירות טריפל

משרד התקשורת, מפרסם שימוע לחברת “הוט טלקום”, בנושא שירות טריפל. כזכור ב- 30 ביולי 2009, פרסמה המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין (“המועצה”) את החלטתה לבקש את עמדת בעלות רישיון השידורים לעניין קיצור משך תקופת התחייבות של מנוי בחברות הרב-ערוציות ולהגבילן למשך זמן מרבי של 18 חודשים.

משרד התקשורת, סבור, כי קיים קשר בין הגבלת תקופת ההתחייבות לעניין שידורים לבין האפשרות כי חברת ’הוט טלקום’ תשווק חבילת שירותים הכוללת שידורים, בנוסף לשירותי הטלקום.

משרד התקשורת, גורס, כי ככל שחבילת השירותים כוללת שידורים לגביהם קיימת מגבלה לעניין תקופת התחייבות, הרי שמגבלה זו צריכה לחול על כלל השירותים הנמכרים בחבילה.

מנכ”ל משרד התקשורת מר עדן ברטל, אמר כי; “השינוי המוצע, כתוצאה מהשימוע, יוביל להנמכת חסמי מעבר של לקוחות בין קבוצות התקשורת ויגביר התחרות בענף.

בכך למעשה, יושגו יתרונות לציבור הצרכנים בישראל; ככל שבחר המנוי להתקשר עם חברת “הוט טלקום” ולרכוש חבילת שירותים, הרי שלא יוכלו לחייבו בתקופות התחייבות שונות לרכיבי חבילת השירותים ובכך לקושרו עד אין קץ.

יצוין, כי חברת בזק, אינה רשאית כיום לשווק חבילות שרותים, אולם ככל שיותר לה לעשות כן, יחולו מגבלות אלו גם עליה.

דוגמא;

חברת הוט, מציע ללקוחותיה טלוויזיה רב-ערוצית, אינטרנט מהיר ושירותי טלפון קווי;

• טלוויזיה רב-ערוצית: חבילת סטנדרט ושלוש חבילות תוכן “אקסטרה”
• תשתית אינטרנט מהיר במהירות 2.5Mb/250Kb.
• קו טלפון.

לאחר שהמועצה, תתקן את רישיון חברות השידורים, הן תוכלנה לקשור מנויי טלוויזיה רב ערוצית בהסכם התקשרות עם תקופת התחייבות מרבית של 18 חודשים בלבד.

באופן בו תקופת התחייבות המרבית בה מחויבים מנויי הטלוויזיה הרב-ערוצית תהיה 18 חודשים.

לעומת זאת, לגבי שירותי טלפוניה ותשתית האינטרנט אין כיום מגבלה לעניין משך מרבי של תקופת התחייבות. אולם, חברת הטלפוניה (הוט טלקום) תהיה מחויבת לקשור מנוי המתקשר בהסכם לרכישת חבילת שירותים כמוצג לעיל,לתקופה מרבית של 18 חודשים.

השימוע, יסתיים בתאריך ה- 22 באפריל, 2010.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן