משקאות

יקב הרי גליל, זכה כמצטיין עם יין הדגל, הרי גליל מירון 2006, בתערוכת Israwinexpo

0
0

יין הרי גליל מירון 2006, התיישן 16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ומכיל 15% אלכוהול, הוא מבוסס על 78% סירה, 11% קברנה סוביניון, ו- 11% פטיט ורדו ◄ רבים מהם החמיאו ליצירה החדשה של היינן מיכה ועדיה, יין הדגל, הרי גליל מירון 2006, שזכה זכה בציון 91
יקב הרי גליל, זכה כמצטיין עם יין הדגל, הרי גליל מירון 2006, בתערוכת Israwinexpo
יקב הרי גליל, זכה כמצטיין עם יין הדגל, הרי גליל מירון 2006, בתערוכת Israwinexpo

מאות אנשי מקצוע מענף היין, פקדו את הביתן הססגוני שהציג יקב הרי גליל בתערוכה היוקרתית ISRAWINEXPO 2010. בין המבקרים היו שפים, מסעדנים ומבקרי יין וגורמה מהארץ ומחו”ל, הריחו וטעמו מקרוב את הזנים הצעירים והמתיישנים של יינות יקב הרי גליל, שנפתחו לטעימה לקהל המקצועי בתערוכה. רבים מהם החמיאו ליצירה החדשה של היינן מיכה ועדיה, יין הדגל, הרי גליל מירון 2006, שזכה להיות בין היינות המצטיינים בתחרות המסורתית שנערכה בתערוכה. המירון של הרי גליל קיבל את הציון 91 שזיכה אותו בתעודת ההצטיינות בתחרות.

במהלך התערוכה יקב הרי גליל, פתח לטעימה את יינות הדגל שלו, ביניהם; יראון, מירון ואביבים, לצד אלה, עלו זיכרונות אדומים מה-שיראז קברנה, הברברה וה-פינו נואר, שלושתם מבציר 2007. בנוסף ליינות הנ”ל, הושקו שני היינות הראשונים מבציר 2009 – סוביניון בלנק ו-רוזה.

יין הדגל, הרי גליל מירון 2006

הרי גליל מירון 2006, מבוסס על 78% סירה, 11% קברנה סוביניון, ו- 11% פטיט ורדו. זהו יין של מקום ומבטא את אזור הגידול (הזנים; סירה וקברנה סובניון, גדלים בכרם היקב למרגלות הר מירון), כפי שעושים זאת יינות הדגל של היקב; יראון ואביבים, בפסיפס זני ייחודי לכל יין.

הרי גליל מירון 2006, התיישן 16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ומכיל 15% אלכוהול.

עם תחילת שנת העשור מונים ביקב 14 יינות. את הרי גליל מירון 2006, ניתן לרכוש בחנויות יין ומסעדות ברחבי הארץ וב”מרכז המבקרים” בקיבוץ יראון. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

כל יינות היקב, נקיים מחשש עורלה ורבעי וכשרים למהדרין, מן המהדרין לכל ימות השנה, בהשגחת הרב ד. אוירבך רב ואב”ד לעיה”ק טבריה והרב ישי סמואל, ר’ מח’ הכשרות רמה”ג.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן