טכנולוגיות תקשורת

שר התקשורת, משה כחלון, ביקר היום בחברת פלאפון תקשורת

0
0

גיל שרון, מנכ”ל חברת פלאפון: ולאור הבעייתיות בהליכי הקמת מתקנים בהיתר בניה על פי תמ”א 36א המוצעת, לא ניתן יהיה לשמר ולפתח את תשתית חברות הסלולר והשירות לאזרח ייפגע כתוצאה מכך ◄ מדי חודש מתקבלות כמיליון שיחות טלפון למוקדי השירות של החברה
שר התקשורת, משה כחלון, ביקר היום בחברת פלאפון תקשורת
שר התקשורת, משה כחלון, ביקר היום בחברת פלאפון תקשורת

שר התקשורת משה כחלון, מנכ”ל משרד התקשורת עדן בר, והצוות המקצועי של המשרד, ביקרו היום (חמישי) בחברת “פלאפון” ונפגשו עם מנכ”ל חברת פלאפון גיל שרון, והנהלת החברה.

מנכ”ל פלאפון תקשורת בע”מ, הציג בפני הנהלת משרד התקשורת את פעילותה של החברה, וציין כי בעשור האחרון השקיעה חברת פלאפון, כ- 7 מיליארד שקלים בתשתיות והציג את עמדת החברה על המגבלות הרגולטוריות בפניהן ניצבות חברות הסלולר, כיום.

מאידך שר התקשורת, עמד על חשיבות מעורבות הרגולטור בעניינים צרכניים והרחבת התחרות.

גיל שרון, מנכ”ל חברת פלאפון, ביקש את התערבות השר במיוחד בבעיית הקמת אנטנות סלולריות ומתקני הגישה, בעיה שתביא לפגיעה באיכות הקליטה ולהגברת הקרינה.

חברת “פלאפון” שהיא הספק הראשון של שירותי תקשורת סלולרית בישראל, הצביעה על כך, כי לאור עמדת רשויות ממשלתיות אחרות בנוגע להפסקת השימוש במתקני גישה אלחוטיים, ולאור הבעייתיות בהליכי הקמת מתקנים, בהיתר בניה על פי תמ”א 36א, המוצעת, לא ניתן יהיה לשמר ולפתח את תשתית חברות הסלולר והשירות לאזרח ייפגע כתוצאה מכך.

משה כחלון, שר התקשורת, הבהיר, כי הוא מודע לעניין והמשרד, מטפל בנושא באינטנסיביות מול הרשויות האחרות.

הנהלת משרד התקשורת, מסרה, כי היא רואה בהקמתן ופיתוחן של תשתיות תקשורת מתקדמות בישראל, לצד קיומה והתפתחותה של התחרות בשווקי התקשורת השונים, מטרה חשובה על מנת להמשיך להבטיח קיומו של היצע שירותי תקשורת מתקדמים, באיכות גבוהה ובמגוון רחב, הניתנים לכלל הציבור במחיר סביר.

נציגי משרד התקשורת, העלו בדיון מספר תופעות בעייתיות בנושאי צרכנות, אשר מגיעות לפתחו של המשרד.

מנכ”ל חברת פלאפון, ענה, כי החברה פועלת באופן אינטנסיבי בנושא וחלקן הגדול של התלונות בטיפול והוא מעורב בנושא אישית.

במסגרת הביקור, נעשה סיור באחד ממוקדי השירות של החברה ובמרכז השליטה והבקרה. במוקד השירות, ציין, שרון, כי מדי חודש מתקבלות כמיליון שיחות טלפון למוקדי השירות של חברת פלאפון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן